دریچه تکنولوژی مشخصات نهایی و بهترین تصاویر از گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 را اینجا ببینید - ژوانا

چندی پیش بود که رندرها و نخستین اطلاعات از گوشی پرچمدار جدید شرکت لنوو با عنوان Halo منتشر شد. امروز نیز شاهد انتشار مشخصات و بهترین تصاویری که تاکنون از گوشی گیمینگ Legion Phone 3 منتشر شده است بودیم. در ادامه مطلب با این جزییات جدید از گوشی گیمینگ Legion Phone 3 و همچنین بهترین تصاویر در دسترس از آن همراه شوید.

Evan Blass کاربر شناخته شده دنیای گوشی‌های هوشمند و فناوری امروز اطلاعات و تصاویری تازه از گوشی گیمینگ بعدی شرکت لنوو یعنی Legion Phone 3 منتشر کرد. بنا به گفته او قرار است بزودی شاهد رونمایی از این گوشی‌ هوشمند باشیم. در حالی که نسل پیشین از این گوشی‌های هوشمند با عنوان Legion Duel 2 عرضه شد امسال قرار است عنوان Duel از آن حذف شود و شاهد عرضه گوشی Legion Phone 3 باشیم.

lenovo-legion-phone-3-1.jpg

Evan Blass همچنین اعلام کرده است که گوشی‌های Legion Phone 3 قرار است با کدنام Diablo به مرحله تولید برسند و لنوو امسال قصد دارد دو نسخه متفاوت از آن روانه بازار کند. یکی از این نسخه‌ها Pro نام دارد و دیگری نیز قرار است با عنوان Elite عرضه شود. تصاویری که از سوی این کاربر توییتر منتشر شده است نشان می‌دهد که این دو نسخه از گوشی Legion Phone 3 ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر دارند.

اگرچه امسال شاهد تفاوت نام این گوشی‌های هوشمند هستیم اما از تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که ظاهر آن به نسخه سال گذشته بسیار شبیه است. همچنان شاهد استفاده از بدنه‌ای برجسته و همچنین دکمه‌های لمسی گیمینگ در این گوشی هستیم. چهار حسگر اولتراسونیک در لبه‌ها و همچنین دکمه‌های لمسی خازنی در بخش پشتی بدنه همچنان خودنمایی می‌کنند. لنوو همچنین امسال برای این گوشی خود سیستم نورپردازی RGB و فن‌های خنک کننده دوگانه نیز در نظر گرفته است.

به نظر می‌رسد از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌ها نیز این گوشی لنوو نسبت به محصول سال گذشته تغییرات ناچیزی داشته است. در پنل اصلی این گوشی می‌توان یک نمایشگر ۶٫۹۲ اینچی AMOLED با نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتزی و همچنین نرخ بروزرسانی لمسی ۷۲۰ هرتز را مشاهده کرد. این نمایشگر دارای حداکثر میزان روشنایی ۱۳۰۰ Nit نیز هست.

شاید بتوان مهم‌ترین تغییر صورت گرفته در این گوشی‌های هوشمند را استفاده از تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ دانست. ۱۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و همچنین ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 دیگر ویژگی‌های نسخه پرو از این گوشی است. کاربران در صورت نیاز می‌توانند این گوشی را همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD در اختیار داشته باشند.

lenovo-legion-phone-3-2.jpg

لنوو همچنین برای این گوشی دو باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است. این باتری‌ها را می‌توان با حداکثر توان ۶۸ وات شارژ کرد. برخلاف گوشی Legion Duel 2 که دارای دو پورت USB-C بود این گوشی تنها از یک درگاه بهره می‌برد. این موضوع سبب می‌شود سرعت شارژ این گوشی کاهش پیدا کند. البته لنوو حذف این پورت را با افزایش ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی ظرفیت باتری‌ها جبران کرده است.

در همین رابطه بخوانید:

مشخصات گوشی گیمینگ Legion Y90 لنوو لو رفت
– گوشی گیمینگ Legion Duel لنوو برای عاشقان بازی‌های اندرویدی معرفی شد

همانطور که در تصاویر مشخص است گوشی Legion Phone 3 دارای دوربین اصلی دوگانه است. این دوربین توسط دو سنسور ۶۴ و ۱۳ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. برای دوربین سلفی نیز سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. اسپیکرهای دوگانه و مجهز به فناوری Dolby Atmos و همچنین چهار میکروفون مجزا از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی است.

انتظار می‌رود لنوو گوشی Legion Phone 3 را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی کند. بخشی از گزارش‌ها نشان می‌دهند معرفی این گوشی قرار است در ماه مارس صورت بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 323 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 28 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.