دریچه تکنولوژی زمان معرفی گوشی های میان رده گلکسی A52 و گلکسی A72 سامسونگ مشخص شد - ژوانا

همانطور که می‌دانید گوشی‌ها سری گلکسی A سامسونگ از محصولات میان‌رده و اقتصادی این شرکت است و در چند سال اخیر کاربران بسیاری جذب این گوشی‌ها و به خصوص گلکسی آ ۵۱ و گلکسی آ ۷۱ شده‌اند. طبق خبرهای جدید، سامسونگ تا چند روز آینده گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 را به عنوان اعضای جدید خانواده‌ی محبوب گلکسی A معرفی خواهد کرد.

اخیراً خبرها و افشاگری‌های بسیاری در مورد گوشی‌های میان‌رده گلکسی آ ۷۲ و گلکسی آ ۵۲ (با دو نسخه‌ی ۴G و ۵G) وارد دنیای مجازی شده است و این امر نزدیک بودن زمان معرفی این گوشی‌ها را دست‌نشان می‌کند. در همین راستا، امروز شرکت سامسونگ با انتشار تیزری از مراسم Galaxy Awesome Unpacked خود خبر داد که قرار است در تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) برگزار شود و به احتمال زیاد شاهد معرفی Galaxy A52 و Galaxy A72 در این رویداد خواهیم بود.

البته سامسونگ هنوز در مورد محصولاتی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، حرفی به میان نیاورده است، اما می‌توان حدس زد کلمه‌ی «Awesome» موجود در نام این مراسم به گوشی‌های سری «Galaxy A» اشاره دارد؛ پس هر چند نمی‌توان گفت این مراسم فقط مربوط به محصولات سری گلکسی آ سامسونگ است، اما می‌توان پیش‌بینی کرد گوشی‌های گلکسی آ ۷۲ و گلکسی آ ۵۲ در این مراسم حضور خواهند داشت.

galaxy-A72.jpg

با توجه به فروش بالا و محبوبیت گوشی‌های گلکسی آ ۵۰، گلکسی آ ۵۱، گلکسی آ ۷۰ و گلکسی آ ۷۱ سامسونگ بین کاربران، اکنون می‌توان گوشی‌های سری گلکسی A5x و گلکسی A7x را از مهم‌ترین و محبوب‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ دانست که از این اسمارت‌فون‌ها، گوشی‌های گلکسی A50 و گلکسی A51 حتی برای کسب عنوان پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ هم تلاش کرده‌اند.

در این رابطه بخوانید:

– مشخصات دوربین چهارگانه گوشی میان رده گلکسی A52 سامسونگ لو رفت
– مشخصات کامل و قیمت گوشی Galaxy A52 سامسونگ افشا شد؛ چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی
– قیمت و مشخصات نهایی گوشی گلکسی A52 5G پیش از معرفی رسمی لو رفت
– رندرهای رسمی از دو گوشی جدید گلکسی A52 5G و A72 5G را اینجا ببینید
– مشخصات و قیمت گوشی Galaxy A52 سامسونگ مشخص شد؛ ضد آب با چیپست اسنپدراگون

در هر صورت بر اساس گفته‌های سامسونگ، حدود یک هفته‌ی دیگر مراسم Galaxy Awesome Unpacked برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد معرفی رسمی گوشی‌های Galaxy A52 و Galaxy A72 به عنوان جدیدترین گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمت غول کره‌ای خواهیم بود.

Galaxy_Awesome_Unpacked.jpg

با توجه به افشاگری‌های منتشر شده در مورد گوشی‌های گلکسی آ ۵۲ و گلکسی آ ۷۲، نظر شما در مورد اعضای جدید خانواده‌ی گلکسی A سامسونگ چیست، آیا خرید این اسمارت‌فون‌ها را پیشنهاد می‌کنید یا محصولات هم‌رده‌ی دیگر برندها را ترجیح می‌دهید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها