دریچه تکنولوژی سامسونگ با تبلت جدید Tab S8 Enterprise Edition به رقابت با آیپد پرو می‌پردازد - ژوانا

علی‌رغم کاهش تولید تبلت در سال‌های اخیر، شیوع ویروس کرونا این معادلات را به هم زد و بار دیگر خرید این کالای دیجیتال برای مصارفی نظیر آموزش آنلاین رونق گرفت. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ نیز یک تبلت جدید با نام تب اس ۸ نسخه Enterprise در دست ساخت دارد.

شاید چند سالی است که شما هم خبرهای کمی از بازار تبلت‌ها می‌شنوید. کارشناسان بر این عقیده بوده‌اند که با افزایش ابعاد گوشی‌های هوشمند دیگر جایی برای تبلت‌ها وجود نخواهد داشت؛ اما همه‌گیری ویروس کرونا ورق را برگرداند. به گزارش مؤسسه تحقیقاتی Canaly، اپل در سال ۲۰۲۰ حدود ۵۸٫۸ میلیون تبلت فروخته است که این میزان ۲۴ درصد بیشتر از میزان فروش آن در سال ۲۰۱۹ بوده است. سامسونگ نیز با فروش ۳۱ میلیون تبلت در سال ۲۰۲۰ در جایگاه دوم این فهرست قرار دارد. 

canalys-tablet-shipments-q42020.jpg

افزایش فروش تبلت‌ها طی ۱ سال گذشته تنور رقابت بین دو کمپانی بزرگ سامسونگ و اپل را نیز داغ‌تر از گذشته کرده است. همه ما منتظریم ببینیم که بعد از عرضه Galaxy Tab S7 ،Galaxy Tab +S7 و iPad Pro چه اتفاقی خواهد افتاد. احتمالاً با خود می‌گویید که Galaxy Tab S8 و نسخه پلاس آن عرضه می‌شوند؛ حدسی که به نظر می‌رسد صحت داشته باشد.

سامسونگ در سال ۲۰۱۸ تبلت Galaxy Tab S4 را معرفی کرد و بعد از آن نیز تبلت میان رده Tab S5e رونمایی شد. در ادامه نیز Galaxy Tab S6 و دو نسخه از Tab S7 در سال‌های بعد از آن معرفی شدند.

اما اکنون نام Galaxy Tab S8 Enterprise Edition در وبسایت ایرلندی سامسونگ مشاهده شده است. بنابراین سامسونگ امسال هم قصد تغییری در روند نامگذاری تبلت‌های خود نخواهد داشت. مورد دیگری که صحت آن تأیید شده، پشتیبانی این تبلت از کارت حافظه جانبی MicroSD تا میزان ۱ ترابایت است.

Samsung-Galaxy-Tab-S8-name-confirmed.jpg

سامسونگ به جز اشاره به این مدل مورد دیگری را در وبسایت ایرلندی خود اعلام نکرده است؛ اما اینکه این شرکت نام Galaxy Tab S8 Enterprise Edition را برای تبلت خود در نظر گرفته به این معناست که به احتمال زیاد ممکن است یک نسخه معمولی از این تبلت با نام Galaxy Tab S8 یا حتی نسخه بزرگتر آن با نام +Tab S8 نیز وجود داشته باشد.

همانطور که گفته شد بازار عرضه و تقاضا برای تبلت‌ها در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ رشد بی سابقه‌ای را تجربه کرده است. بنابراین انتظار داریم که کمپانی سامسونگ، بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ و دومین فروشنده بزرگ تبلت در جهان، خانواده جدیدی از تبلت‌های مقرون به صرفه اندرویدی را با هدف کسب بازارهای آسیایی و اروپایی ساخته و روانه بازار کند.

متأسفانه هنوز مشخصات کاملی از Galaxy Tab S8 منتشر نشده است. با این‌حال انتظار می‌رود که مدل‌های پرچمدار تبلت‌های سامسونگ از جدیدترین تراشه کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره‌مند باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 169 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها