دریچه تکنولوژی سامسونگ در چند قدمی معرفی گوشی Galaxy A52 - ژوانا

مدتی است که شایعات و اخبار ضد و نقیضی در رابطه با گوشی A52 سامسونگ؛ از گمانه زنی در رابطه با مشخصات فنی گرفته تا اعلام زمان رونمایی از این گوشی میان رده به گوش می‌رسد. طی هفته‌های اخیر هم اسناد مختلفی از تاییدیه‌های گوشی A52 سامسونگ یکی پس از دیگری به بیرون درز کرده است. اما انتشار سند مربوط به تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ایالات متحده نشان می دهد تا زمان رونمایی از این گوشی چیزی باقی نمانده است.

در سند FCC فقط مدل SM-A526B مشاهده می‌شود و هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی ذکر نگردیده است. اما از گزارش‌های قبلی می‌توان فهمید که این مدل متعلق به نسخه ۵G گوشی گلکسی A52 است. ماه گذشته mobiles ۹۱ گزارش داد هند می‌تواند یکی از اولین کشورهایی باشد که نسخه ۵G گوشی A52 سامسونگ در آنجا عرضه می‌شود. با این حال تاکنون اداره استاندارد هند تنها نسخه ۴G این گوشی را تأیید کرده است.

همچنین Tipster Debayan Roy یکی از افشاگران توییتری، ادعا کرده سامسونگ قبلا برای رونمایی از Galaxy A52 در ماه فوریه برنامه ریزی کرده بود اما این شرکت برنامه رونمایی از این گوشی را تا اواسط ماه مارس به تعویق انداخته است. نکته جالب دیگری که در خبرها به گوش می‌رسد این است که نسخه‌های ۵G و ۴G گلکسی A52 قرار است به صورت همزمان در اواسط ماه مارس به بازار عرضه شود.

اما در مورد مشخصات فنی این گوشی آخرین اخبار به ما می‌گوید که گوشیA52  سامسونگ به یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌گردد. همچنین نسخه ۵G این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G و نسخه ۴G آن از چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G بهره می‌برد. سیستم عامل اندروید ۱۱، رابط کاربری One UI 3.0 و سنسور شناسایی اثر انگشت زیر نمایشگر، از دیگر قابلیت های مهم این گوشی هستند.

گوشیA52  سامسونگ از یک ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری وظیفه تأمین انرژی این گوشی را به عهده می‌گیرد. اگر سامسونگ راه اپل را ادامه ندهد، می‌بایستی درون جعبه گوشیA52  سامسونگ یک شارژر ۱۵ واتی را مشاهده نماییم.

انتظار می‌رود گوشیA52  سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و آبی وارد بازار شود. تخمین زده می‌شود نسخه ۴G این گوشی حدود ۳۶۹ یورو (۴۴۴ دلار)  و نسخه ۵G آن حدود ۴۵۹ یورو (۵۵۳ دلار) قیمت داشته باشد.

البته همه این‌ها حدس و گمان است اما هرچه هست به زودی شاهد معرفی گوشی Galaxy A52 از سوی سامسونگ خواهیم بود که جایگزین گوشی‌ محبوب Galaxy A51 می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 170 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها