دریچه تکنولوژی سامسونگ معرفی کرد: غول 49 اینچی گیمینگ Odyssey G9 2021 - ژوانا

شرکت سامسونگ این روزها در حال معرفی مانیتور و تلویزیون‌های جدید خود است؛ پس از تلویزیون‌های Neo QLED این بار به سراغ مانیتور زیبا، پیشرفته و حرفه‌ای Samsung Odyssey G9 2021 خواهیم رفت که بدون شک یک آرزو برای گیمرها و دیگر کاربران است.

بدون شک شرکت سامسونگ در ساخت مانیتورهای فوق عریض و بزرگ یکی از بهترین‌های جهان است که حتی پنل های بسیاری از برندهای دیگر را در این بخش تأمین می‌کند. این شرکت به تازگی مانیتور فوق عریض خود در نسل جدید اودیسه را معرفی کرده است. Odyssey G9 2021 جایگزین نسخه پیشین با همین نام می‌شود که در ژوئن سال ۲۰۲۰ از سوی سامسونگ معرفی شد.

Odyssey_1.jpg

این مانیتور ۴۹ اینچی یک پرچمدار به تمام معنی است که از رزولوشن ۱۴۴۰×۵۱۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. G9 همچنان یک مانیتور فوق عریض باقی مانده و سامسونگ طراحی منحنی را در نسخه ۲۰۲۱ نیز ادامه داده است. Odyssey G9 2021 دارای شدت انحنای ۱۰۰۰R بوده و نرخ به‌روزرسانی آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. همچنین سامسونگ تأیید کرده است که مانیتور گیمینگ G9 2021 دارای سرعت پاسخ به فرکانس ۱ میلی ثانیه است.

Odyssey_2.jpg

این مانیتور گیمینگ دارای شدت روشنایی ۲۰۰۰ نیت بوده و گواهی استاندارد DisplayHDR 1400 را به همراه دارد. و اما در بخش فنی، سامسونگ این مانیتور را با تغییراتی همراه است. Odyssey G9 2021 یک نمایشگر کوانتومی (QD) است، از دقت رنگ بسیار بالایی بهره می‌برد. سامسونگ همانند تلویزیون‌های جدید خود، G9 2021 را به تکنولوژی Quantum MiniLED مجهز کرده است.

فناوری Quantum MiniLED با امکان Local Dimming دقیق‌تر برای گیمرها همراه است. این مانیتور گیمینگ از هر دو فناوری AMD FreeSync Pro و NVIDIA G-SYNC به طور همزمان پشتیبانی کرده و دارای یک هاب USB است. سامسونگ تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری Odyssey G9 2021 نکرده اما نسخه ۲۰۲۰ آن با قیمت ۱۷۰۰ دلار وارد بازار شده بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها