دریچه تکنولوژی سامسونگ معرفی کرد: میان رده‌های جدید گلکسی F12 و F02s با قیمت مناسب - ژوانا

شرکت سامسونگ از دو گوشی جدید خود در هند پرده برداری کرد؛ با Samsung Galaxy F12 و Galaxy F02 آشنا شوید. خوش ساخت و خوش قیمت.

ساعاتی پیش شرکت سامسونگ به طور رسمی دو گوشی میان رده جدید خود را در هند معرفی کرد؛ گلکسی F12 و گلکسی F02 که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

گلکسی F12 ترکیبی از بهترین‌ها برای یک میان رده جذاب
Galaxy F12
عضو جدید سری F سامسونگ، به یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده است. این نمایشگر به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی را برای نمایشگر به همراه داشته و ۴ گیگابایت حافظه رم را در کنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی یدک می‌کشد.

gsmarena_004.jpg

گلکسی F12 با قلب تپنده Exynos 850 ساخت سامسونگ معرفی شده است. این گوشی هوشمند در بخش دوربین نیز به سنسورهای سه گانه مجهز شده است. در پشت بدنه سنسور اصلی با دقت ۴۸ مگاپیکسل، سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و در نهایت یک سنسور ماکرو با دقت ۲ مگاپیکسل. اف ۱۲ دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که در بسته بندی آن یک شارژر ۱۵ واتی نیز قرار دارد.

Galaxy F12 در دو پیکربندی عرضه می‌گردد که هر دو نسخه دارای ۴ گیگابایت حافظه رم هستند. در مدل ۶۴ گیگابایتی شاهد برچسب قیمتی ۱۵۰ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت ۱۶۳ دلار از ۱۲ آوریل در بازارها خواهند بود.

Galaxy F02s یک تغییر یافته جدید
دومین محصول با نام Galaxy F02 را می‌توان محصولی بسیار نزدیک با Galaxy M02s دانست که تنها با رنگ بندی‌های متفاوت عرضه خواهد شد. Galaxy F02s در حالی با نمایشگر ۶٫۵ اینچی معرفی شده است که از رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

gsmarena_006.jpg

این میان رده جذاب که پردازش‌های آن بر عهده Snapdragon 450 است، با دو پیکربندی عرضه می‌شود. پیکربندی نخست با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و پیکربندی دوم با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی. شایان ذکر است که امکان ارتقاء حافظه با کارت‌های microSD نیز ممکن شده است.

Galaxy F02s در بخش دوربین از سنسورهای سه گانه استفاده می‌کند؛ سنسور اصلی با دقت ۱۳ مگاپیکسل، سنسور دوم با دقت ۵ مگاپیکسل برای تصاویر فوق عریض و سنسور سوم که نوع ماکرو است از دقت ۲ مگاپیکسل بهره می‌برد. گلکسی F02s دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. در بسته بندی این مدل نیز شارژر ۱۵ واتی قرار داده شده است. مدل ۳ گیگابایت رم/۳۲ گیگابایت ذخیره سازی با قیمت ۱۲۳ دلار و مدل ۴ گیگابایت رم/۶۴ گیگابایت ذخیره سازی نیز با قیمت ۱۳۶ دلار از ۹ آوریل وارد بازار خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها