دریچه تکنولوژی ساکنان شهرسخت‌افزار، نوروز 1400 مبارکتون باشه! - ژوانا

سلام ساکنان عزیز شهرسخت‌افزار؛ سال نو مبارک! نمیدونید چه‌قدر خوشحالیم که امسال را هم مثل ۱۴ سال قبل با شماییم و به عشق شما محتوا تولید می‌کنیم. یک دقیقه باهم میخوایم گپ بزنیم.

می‌دونیم که سال خیلی سختی را پشت سر گذاشتید؛ از دلهره‌های کرونا تا وضعیت کسب‌و‌کار و … . صحبت زیادی نداریم، فقط می‌خوایم بگیم که اگر در «هر» شرایطی ما کنارتون هستیم و به عشق شما کار می‌کنیم، شما هم به یاد ما باشید و مثل مسابقه ۱۴ سالگی، همیشه به ما پیشنهاد و نظر بدید روی تَک‌تَک کارهایی که می‌کنیم.

راستی همون‌جوری که خواسته بودید، اینستاگرام شهرسخت‌افزار هم با ظاهر و تیم و تفکر جدیدی قرار هست فعالیت کنه. لطف می‌کنید اگر ما را دنبال کنید و به دوستانتون معرفی کنید و سال ۱۴۰۰ کلی بهبود و اتفاقات خوب توی شهرسخت‌افزار خواهیم داشت.

مسابقه نوروزی خفنی را هم براتون ترتیب دادیم که ضمن اینکه حوصلتون عید سر نره، جایزه هم ببرید در کنار ما. دیگه چی میخوایند از ما عیدیه؟ :))

دمتون گرم که یکسال پیشمون بودید ساکنان وفادار شهرسخت‌افزار! ما متعهدیم که تا تولد ۱۵ سالگی SSA، اکثر چیزهایی که از ما خواستید توی تولد ۱۴ سالگی را انجام بدیم. شما هم لطفاً قول بدید همیشه بهمون بازخورد و پیشنهاد بدید. امیدواریم سال آینده سال «راحت‌تری» برای همه باشه.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها