دریچه تکنولوژی سرور مجازی بایننس چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟ - ژوانا

در بازار ارز دیجیتال ، افراد زیادی دچار ضرر و زیان هایی می شوند که ناخواسته و از روی عدم آگاهی است، با استفاده نکردن از یک سرور مجازی ترید، ممکن است شما هم دچار ضرر بشوید ، برای جلوگیری از هر گونه ضرر احتمالی در بازار ارزهای دیجیتال، بهتر است از یک سرور مجازی بایننس استفاده کنید.

سرور مجازی بایننس در واقع یک کامیپوتر ۲۴ ساعته روشن در یک کشور دیگر است که به شما این امکان را میدهد تا یک IP ثابت کشور خارجی همراه با اینترنت آن کشور را از داخل کشور ایران در اختیار داشته باشید .

سرور بایننس از کشور های اروپایی و آسیایی ارائه می شود و کاربران ایرانی به دلیل تحریم وب سایت بایننس در کشور ایران ، یکی از بزرگترین استفاده کنندگان سرور مجازی بایننس هستند .

image_986fdca1f3f0e22aa93a3a8bb8b752330ef44deb.jpg

راه کار اصلی دور زدن تحریم های ایجاد شده علیه ایران برای ترید ارز های دیجیتال چیست ؟
استفاده از سرور مجازی ترید یکی از اصلی ترین راه کار های دور زدن تحریم ها ایجاد شده علیه ایران است ، شما میتوانید با استفاده از سرور مجازی بایننس و ترید ، تمامی این تحریم ها را دور بزنید و هر گونه مشکلی که ممکن است برایتان ایجاد شود ، فاصله بگیرید .

با در اختیار داشتن یک سرور مجازی بایننس چه ویژگی هایی به دست می آورید ؟

موقعیت شما که داخل کشور ایران است مخفی می شود و هیچ کسی نمیتواند متوجه شود که شما از داخل ایران در حال انجام ترید در وب سایت بایننس هستید و به طور کاملا حرفه ای موقعیت فیزیکی خود را مخفی کرده اید .

چه نکاتی را باید قبل از خرید VPS مناسب بایننس بدانیم ؟

  • از کشور های ارورپایی و آسیایی باید سرور مجازی بایننس خود را انتخاب کنید .
  • حداقل ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته سی پی یو به جهت جلو گیری از هنگ کردن سرور مجازی بایننس خود انتخاب کنید .
  •  باید با گوشی موبایل هوشمند اندرویدی / آیفون یا یک لپ تاپ به سرور بایننس متصل شوید .
  • کشور و قاره آمریکا به طور کامل توسط بایننس تحریم شده است و توجه کنید که سرور مجازی بایننس شما نباید از کشور های آمریکا و ایران باشد .
  • تضمین ثابت بودن آی پی ، از فروشنده بخواید تضمین بدهد که ای پی سرور مجازی شما تغییری نخواهد کرد و همیشه ثابت خواهد ماند تا زمانی که شما بخواهید .

داشتن یک VPS برای ترید ارز دیجیتال چقدر مهم است ؟
ابتدا باید بدانید که سایت های بایننس و سایر تریدر هایی که ایران را تحریم کرده اند ، بسیار جدی و با حساسیت بالا با کاربران خود رفتار می کنند ، اگر متوجه بشوند شما از کشور ایران هستید بسیار سریع و در قید فوریت سیستم شان کل اکانت بایننس شما و موجودی داخلش را مسدود خواهد کرد ، در برخی شرایط پس از مسدود شدن کاربران نتوانسته اند موجودی خود را بردارند و ضرر سنگینی به اندازه تمام سرمایه و پس اندازشان کرده اند .

پس اگر شما به دنبال نگه داشتن سرمایه و دارایی خود در سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند هستید ، هیچ گاه بدون داشتن یک IP ثابت خارجی به این سایت ها مراجعه نکنید و تا زمانی که قصد ماندن در بازار ترید ارز های دیجیتال را دارید ، سرور مجازی را همانند یک ابزار لازم ، همیشه در کنار خود داشته باشید .

چرا باید حداقل ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته سی پی یو را سرور مجازی بایننس در اختیار داشت ؟

برای اینکه بتوانید بدون معتلی و بدون گیر کردن سرور مجازی بایننس ، معاملات خود را انجام بدهید ، سرور مجازی بایننس با منابع بسیار پایین فقط باعث ایجاد و وارد شدن ضرر به شما می شود ، همینکه یک بار شما نتوانید به درستی معامله کنید ، ضرر های زیادی در این راه خواهید داد .

پس با دقت ادامه این مقاله را بخوانید و تمامی نکات را رعایت کنید تا بتوانید یک سرور مجازی مناسب بایننس خوب را تهیه کنید .

با در اختیار داشتن یک Vps مناسب بایننس چه امکانات دیگری به شما میدهد ؟

  • امکان دانلود سریع فایل ها
  • مخفی کردن موقعیت فیزیکی شما که داخل کشور ایران هستید .
  • بالا بردن امنیت اطلاعات با استفاده از کد گذاری SSL در ارتباط ها .
  • عدم ریسک قطع شدن ، با قطع شدن اینترنت شما وب سایت بایننس روی سرور باز می ماند و مشکلی برای شما ایجاد نمی کند .
  • سرور مجازی ترید یا همان سرور مجازی بایننس به شما اینترنتی قوی با پینگ ۱ میلی ثانیه میدهد .
  • قابلیت نصب نرم افزار متاتریدر و تحلیل و بررسی بازار های مالی در کمترین زمان ممکن .

چرا استفاده از VPS برای بایننس ضروری است ؟ چرا از VPN نباید استفاده  کنیم ؟
بزرگترین اشتباه یک تریدر استفاده از vpn است ، ابتدا اینکه vpn ها در کشور ایران قانونی نیستند و در صورت به مشکل خوردن هیچگونه پیگیری نمی توانید بکنید ، در بُعد دیگر ، شما با استفاده از وی پی ان هر بار که به vpn تان متصل شوید ، ممکن است یک IP آدرس متفاوت دریافت کنید که بایننس روی این موضوع بسیار حساس است و از شما می خواهد هیچ گاه آی پی تان عوض نشود . در صورت عوض شدن ناگهانی آی پی ، بایننس حساب کاربری شما Limit می کند و در صورت عدم امکان احراز هویت و اطلاعات ثبت نامی ، حساب شما را مسدود خواهد کرد .

در نتیجه استفاده از vpn برابر است با از بین رفتن سرمایه و هر آنچه تا کنون در بازار ارزدیجیتال اندوخته بوده اید .

چگونه امنیت خود را در سرور مجازی بایننس حفظ کنیم ؟

  1. رمز سرور مجازی بایننس و سرور ترید خود را بلافاصله پس از دریافت سرور از فروشنده تعویض کنید و آن را به صورت دوره ای تغییر بدهید .
  2. به حساب صرافی ارز دیجیتال خود یا سایت بایننس وارد شوید ، سپس ورود دو مرحله ای یا رمز دو عاملی را فعال نمایید تا یک رمز هر ۳۰ ثانیه یک بار تغییر کند برای استفاده از حساب بایننس شما بر روی سرور مجازی ترید .
  3. از جای مطمئن که نماد اعتماد داشته باشد و محصولات شان را تخصصی برای ترید ارز های دیجیتال ارائه می کنند خرید کنید .

سرعت اینترنت سرور مجازی بایننس چقدر است ؟

در سرور مجازی بایننس از پورت ۱۰ گیگابیت استفاده شده ، به این معنی که ۶۲۵ برابر سرعت بیشتری نسبت به اینترنت خانگی کشور ایران دارند .

بنابر این پس از تهیه یک سرور مجازی مخصوص بایننس میتواند خیال تان راحت باشد که هیچ مشکلی در حین کار کردن با سرور مجازی ترید و بایننس از لحاظ سرعت اینترنت نخواهید داشت .

برای نمونه سرعت اینترنت ADSL در داخل کشور ۱۶ مگابیت بر ثانیه است ، ولی سرعت سرور مجازی ترید وب داده حدود ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه و بیشتر است .

همین سرعت در سرور مجازی بورس وب داده نیز برای داخل کشور ایران و استفاده داخلی جهت سرخطی بورس نیز وجود دارد .

image_ed2646a8fe02cc5b5b55945c197d9adf5ee04200.jpg

چرا باید سرور مجازی بایننس برای ترید داشته باشیم و نه یک سرور مجازی معمولی  ؟
سرور مجازی بایننس یا Vps مناسب بایننس که توسط ارائه دهندگان اصیل و حرفه ای ایرانی دارد ارائه می شود چندین ویژگی خاص دارد که سرور مجازی معمولی ندارد :

  1. ثابت بودن آی پی تا هر زمان به صورت تضمین شده و بدون مشکل تعویض آی پی در آینده . ( تا هر زمان که شما سرور را نیاز داشته باشید آی پی تان ثابت باقی خواهد ماند (
  2. از کشور هایی ارائه می شود که هیچگونه مشکلی با بایننس نداشته باشند .
  3. قبل از اینکه شما سرور مجازی بایننس را خریداری کنید ، فروشنده بار ها و بار ها تست های خود را در داخل بایننس انجام داده است و بررسی های لازم انجام شده که مشکلی پس از تحویل به شما به وجود نیاید .
  4. بایننس یک وب سایت حساس به ای پی است ، گاهاً دیده شده در میانه های استفاده از سرور مجازی بایننس ، لوکیشن یا موقعیت آی پی تغییر می کند ! این اتفاق ناگهانی در سایت بایننس یعنی ایجاد مشکلی اساسی برای شما .

نتیجه گیری نهایی :

در این مقاله به طور کامل و حرفه ای به بررسی و تمام جزئیات سرور مجازی بایننس پرداختیم ، امید واریم شما بتوانید یک وی پی اس مناسب بایننس برای خود خریداری کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور مجازی مناسب بایننس میتوانید از وب سایت وب داده که مرکز تخصصی ارائه سرور مجازی ترید وب داده است ، دیدن نمایید :

https://webdade.com/

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها