دریچه تکنولوژی سری گلکسی اس 21 سامسونگ به پرفروش‌ترین سری «Galaxy S» در چهار سال اخیر تبدیل شد - ژوانا

چندی پیش سامسونگ سری جدید پرچمداران محبوب سری گلکسی اس خود را در سه نسخه‌ی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا معرفی کرد. طبق گزارش اخیر، سری گلکسی اس ۲۱ غول کره‌ای فروش بالاتری نسبت به سه نسل قبلی خود داشته و عنوان محبوب‌ترین سری گلکسی اس در چهار سال اخیر را به خود اختصاص داده است.

اگر به خاطر داشته باشید حدود یک ماه پیش نیز گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ رکورد پیش‌فروش سامسونگ را در بریتانیا جابه‌جا کرده و در این مورد بسیار فراتر از حد انتظار عمل نموده‌اند. در همین راستا نیز بر اساس خبرهای جدید از کشور کره‌ی جنوبی، سامسونگ تاکنون حدود ۵۹۰,۰۰۰ دستگاه از گوشی‌های سری Galaxy S21 را به فروش رسانده که برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی اس در چهار سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

s21.jpg

همانطور که می‌دانید پیش از این، گوشی‌های سری گلکسی اس ۸ به عنوان یکی از پرفروش‌ترین پرچمداران گلکسی اس سامسونگ شناخته می‌شدند و حدود ۶۲۰,۰۰۰ دستگاه از این سری پس از معرفی آن‌ها فروخته شده است؛ پس در چند سال اخیر سری گلکسی اس ۲۱ به عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سری گلکسی اس Samsung شناخته می‌شود.

در نظر داشته باشید سری موبایل‌های گلکسی S21 سامسونگ در اولین ماه عرضه‌ی خود، حدود دو برابر سری گلکسی اس ۲۰ سال گذشته فروش داشته است. البته این امر با عملکرد بسیار ضعیف نسخه‌ی اگزینوس ۹۹۰ سری گلکسی اس ۲۰ در مقابل نسخه‌ی اسنپ دراگون ۸۶۵ آن‌ها کاملاً قابل توجیه است.

samsung-galaxy-s21-scaled.jpg

تحلیل‌گران شرکت تحلیلی و تحقیقاتی اطلس (Atlas)، توانایی سامسونگ در اضافه کردن قابلیت ۵G بدون افزایش قیمت پرچمداران خود را دلیل اصلی این استقبال دانسته‌اند. در اصل سامسونگ نه‌تنها قیمت پرچمداران جدید خود را نسبت به نسل قبل افزایش نداده است، بلکه قیمت سری گلکسی اس ۲۱ نسبت به سری گلکسی اس ۲۰ در حدود ۲۰ درصد کاهش هم یافته است؛ نسخه‌ی پایه‌ی گوشی گلکسی اس ۲۱ در حدود ۸۷۰ قیمت دارد در حالی که سال گذشته گوشی گلکسی اس ۲۰ با برچسب قیمت ۱۱۰۰ دلاری معرفی شد.

samsung-galaxy-s21-vs-galaxy-s20.jpg

در این رابطه بخوانید:

– سری گلکسی اس ۲۱ رکورد پیش‌فروش سامسونگ را شکست
– کالبدشکافی گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ اولترا ثابت کرد: تعویض باتری این گوشی ها کار هر کسی نیست!
– نگاه نزدیک شهرسخت‌افزار به پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و Galaxy S21 Ultra
– نتیجه بررسی DxOMark از دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا منتشر شد؛ ضعیف‌تر از گلکسی اس ۲۰ اولترا!
– منتظر معرفی سه چیپست اگزینوس توسط سامسونگ در سال ۲۰۲۱ باشید

از دیگر دلایل استقبال بالای کاربران از سری گلکسی S21 نیز می‌توان به حضور چیپست‌های ۵ نانومتری اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپ دراگون ۸۸۸ با هسته‌های جدید Cortex-X1 آرم اشاره کرد. همچنین اینکه طبق بررسی‌های اخیر نسخه‌های اگزینوس و اسنپ دراگون این گوشی‌ها عملکرد نسبتاً مشابهی دارند نیز نکته‌ی مثبتی در مورد پرچمداران جدید سامسونگ بوده که به افزایش محبوبیت آن‌ها کمک کرده است.

samsung_galaxy_s21_series_launch.jpg

البته فروش خیره‌کنندی سری گلکسی اس ۲۱ تنها دستاورد جدید سامسونگ نیست؛ طبق گزارش‌های جدید گوشی میان‌رده و اقتصادی گلکسی آ ۳۱ (Galaxy A31) نیز اخیراً به پرفروش‌ترین گوشی در بازارهای داخلی کره تبدیل شده است.

a31.jpg

در شرایط کنونی جهان و همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از کاربران اسمارت‌فون‌های جدید اما میان‌رده و ارزان قیمت را به پرچمداران شرکت‌ها ترجیح می‌دهند و به همین دلیل تقاضا برای گوشی‌های اقتصادی افزایش یافته است و به احتمال زیاد این امر نیز تاثیر بسزایی در محبوبیت گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ و به خصوص گلکسی A31 در چند ماه اخیر داشته است.

نظر شما در مورد سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ سامسونگ چیست، شما دلیل فروش بالای این گوشی‌ها در ماه‌های اخیر را چه می‌دانید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 198 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها