دریچه تکنولوژی سیستم ضد چیت Denuvo به پلی استیشن 5 آمد - ژوانا

در یک خبر خوب برای گیمرها سیستم ضد چیت Denuvo به پلی استیشن ۵ آمد و حالا توسعه دهندگان و ناشران این کنسول بازی می‌توانند از آن برای مقابله با گیمرهای متقلب استفاده کنند.

کمپانی امنیتی Irdeto که مالک Denuvo است، اعلام کرد حالا سیستم ضد چیت Denuvo بخشی از فرمویر و ابزارهای توسعه PS5 است و از این پس توسعه دهندگان می‌توانند از یک لایه امنیتی اضافی برای مقابله با افراد متقلب و هکرها بهره‌مند شوند.

به ادعای Irdeto فناوری‌های امنیتی Denuvo تاکنون بیش از ۲ میلیارد بار همراه با بازی‌ها بر روی پلتفرم‌های مختلف نصب شده و با موفقیت از بیش از ۱,۰۰۰ محافظت کرده‌اند. این کمپانی ادعا می‌کند فناوری ضد تقلب Denuvo تأثیر منفی بر عملکرد بازی‌ها ندارد و در عین حال توسعه دهندگان را هم به دردسر نمی‌اندازد. این فناوری به توسعه دهندگان این اطمینان را می‌دهد که بخش‌های حساس بازی‌ها در برابر هرگونه دست‌کاری و دسترسی غیرمجاز محافظ می‌شوند.

جالب اینکه گفته می‌شود همین حالا برخی از بازی‌های پلی استیشن ۵ از فناوری ضد چیت Denuvo استفاده می‌کنند. دقت داشته باشید فناوری ضد چیت Denuvo متفاوت از قفل بازی Denuvo است که مشکلات مختلفی را برای بازی‌ها پدید آورده بود.

اگر یک کنسول گیمر هستید احتمالاً باید بابت این خبر خوشحال باشید، چراکه به سلامت رقابت‌های آنلاین کمک می‌کند. با این حال فناوری‌های Denuvo کارنامه سیاهی در ایجاد مشکلات و افت کارایی دارند و باید امیدوار بود سیستم ضد چیت Denuvo از این قاعده مستثنی باشد.

پیش از این قفل بازی Denuvo مشکلات عدیده‌ای را برای برخی بازی‌ها به وجود آورده بود که در نهایت به حذف آن از برخی عناوین چون Doom Eternal و Metro Exodus منجر شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.