دریچه تکنولوژی شبکه اجتماعی دونالد ترامپ به جنگ شبکه‌های اجتماعی دیگر رفت - ژوانا

دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین و پُر حاشیه ایالات متحده آمریکا در واپسین روزهای خدمت خود در این سمت، با مشکلات زیادی در بخش شبکه‌های اجتماعی، خصوصاً توییتر روبرو شده بود. از حذف پیام‌ها تا برخوردهایی عجیب و بی سابقه. حال بد نیست بدانید که وی به زودی دست به اقدامی بسیار جالب توجه خواهد زد.

حذف پیام‌ها، برخوردهای عجیب و بی سابقه با حساب توییتر دونالد ترامپ، پیامدهایی متفاوت را در پی داشت. از سقوط ارزش سهام توییتر گرفته تا خروج هزاران کاربر در اعتراض به این مسئله. کاربرانی که به سمت شبکه‌های اجتماعی دیگر رفته و حاشیه‌ای بزرگ را برای توییتر رقم زدند. در همان زمان، دونالد ترامپ تأیید کرده بود که به فکر ساخت یک شبکه اجتماعی اختصاصی است.

حال زمان آن فرارسیده است تا یکی از ثروتمندترین مردان آمریکا، دهن کجی خود به توییتر را نشان دهد. جیسون میلر، از مشاوران دونالد ترامپ به تازگی تأیید کرده است که رییس جمهور سابق به زودی شبکه اجتماعی اختصاصی خود را راه اندازی می‌کند. وی با اشاره به بازگشت ترامپ به شبکه‌های اجتماعی گفت: شبکه اجتماعی اختصاصی ترامپ بین دو تا سه ماه دیگر راه اندازی می‌شود.

111TU-02.jpg

وی در ادامه افزود: این پلتفرم دارای ایده‌ای بسیار خوب است که به یکی از بهترین اتفاق‌ها در بخش شبکه‌های اجتماعی مبدل می‌شود. به عقیده وی، این شبکه اجتماعی به سرعت نظر میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کرده و قواعد بازی را تغییر می‌دهد. اگر چه وی به جزئیات این شبکه اجتماعی اشاره‌ای نکرده است، اما به نظر می‌رسد که تیمی از بهترین ایده پردازان و متخصصان شبکه‌های اجتماعی در پشت این پلتفرم قرار دارند.

مشاور ترامپ با یک جمله عجیب، همگان را در فکر فرو می‌برد؛ این پلتفرم بازی را مجدداً تعریف خواهد کرد. در نتیجه به نظر می‌رسد که باید در انتظار یک شبکه اجتماعی متفاوت و قدرتمند باشیم. در دنیای فناوری امروز بسیاری از کاربران به دنبال شبکه‌های اجتماعی با گستره پایین نظارت هستند. نظارتی که گاه به نفع برخی از دولت‌ها تغییر کرده و شبکه‌های اجتماعی که با دریافت پول می‌توانند به نفع یک جناح سیاسی خاص گام بردارند.

ساخت یک شبکه اجتماعی مستقل و با نظارت کم، می‌تواند کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. حال باید دید که شبکه اجتماعی دونالد ترامپ چگونه می‌تواند کاربران را به سمت خود جذب کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها