دریچه تکنولوژی شرکت چینی BOE از اولین نمایشگر تاشوی 360 درجه رونمایی کرد - ژوانا

BOE از طرح اولیه نخستین نمایشگر قابل انعطاف با قابلیت تا شدن تا ۳۶۰ درجه رونمایی کرد. BOE یک شرکت چینی است که چندی پیش به کمک نوآوری‌های انقلابی و تلاش برای تولید نمایشگرهای با کیفیت موفق شد با پشت سر گذاشتن سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده صفحه نمایش در دنیا شود.

 این نمایشگر که هم‌اکنون در مرحله تولید انبوه قرار دارد، در هر طرف خود از یک پنل‌ صفحه‌نمایش تاشو استفاده می‌کند. BOE برای خنثی کردن اثر تنش‌ ناشی از خم شدن‌های پی در پی به سمت داخل و خارج از یک لایه چندگانه بدون بار استفاده کرده است. آن‌ها همچنین ادعا می‌کنند که تکنولوژی جدیدشان‌ اثر چین‌خوردگی کمی از خود به جای می گذارد و می‌تواند تا ۲۰۰ هزار بار بدون آسیب دیدن تا شود.

گفته می شود در حال حاضر BOE پنل های R5 و R3 با توانایی ۲۰۰,۰۰۰ بار خم شدن که به ترتیب از نوع به بیرون خم شوند و به داخل خم شونده هستند را به تولید انبوه رسانده و در اختیار سازندگان چینی قرار داده است.

BOE2.jpg

با ساخت این نمایشگر ۳۶۰ درجه‌ای، BOE موفق شده روند تکامل صنعت تولید صفحه‌نمایش در جهان را تسریع بخشد و بسیاری از چالش‌های فنی تولید نمایشگر‌های خم شونده را از پیش رو بردارد.

با توجه به پیشرفت‌های جدید ‌می‌توان امیدوار بود شرکت‌های بیشتری به تولید گوشی‌های تاشو ترغیب شده و بازار تلفن‌همراه بعد از مدت ها چهره جدیدی به خود بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها