دریچه تکنولوژی شرکت HP سهام برند گیمینگ HyperX را خریداری کرد - ژوانا

شرکت HP، از باسابقه‌های دنیای کامپیوتر است که در زمینه‌ی رایانه‌های شخصی گیمینگ نیز فعالیت دارد. در خبری که امروز توسط HP منتشر شد ظاهراً این شرکت سهام بخش گیمینگ شرکت کینگستون یعنی مجموعه‌ی HyperX را خریداری کرده و قرار است فعالیت جدی‌تری در بخش محصولات گیمینگ از خود به اجرا بگذارد.

بازی‌های رایانه‌ای همچنان یکی از پرطرفدارترین تفریحات روز هستند طوری که گفته می‌شود ارزش صنعت قطعات PC تا سال ۲۰۲۳ میلادی به رقم بی‌سابقه‌ی ۷۰ میلیارد دلار برسد.

همچنین تجهیزات جانبی از جمله موارد پر سود در بازار لوازم کامپیوتری است که با تجربه‌ی رشدی چشمگیر، ارزش بازار آن تا سال ۲۰۲۴ به ۱۲٫۲ میلیارد دلار خواهد رسید. لازم به ذکر است لوازم جانبی گیمینگ نقش بسزایی در این آمار و ارقام بجای گذاشته‌اند.

در این میان شرکت HP هم معطل نماند و با راه‌اندازی برند گیمینگ اختصاصی خود (OMEN)، لپ‌تاپ‌های گیمینگ با کیفیتی نظیر OMEN 15 و HP Pavilion Gaming 16 را معرفی کرد.

HP-HyperX-logojpg.jpg

حالا اما در اقدامی جدید، امروز شرکت HP در عقد قراردادی با شرکت صاحب‌امتیاز هایپرایکس یعنی «Kingstone» سهام این برند گیمینگ را خریداری کرد. خرید هایپرایکس برای اچ‌پی پرداخت مبلغ قابل‌توجه ۴۲۵ میلیون دلار را در پی خواهد داشت که بدین شکل این خرید HP را مالک تجهیزات گیمینگ تحت برند HyperX از جمله محصولاتی نظیر حافظه‌های رم، هدست، کیبورد، میکروفون و بسیاری موارد دیگر خواهد نمود.

HPBUYHYPERX.png

البته در این بین شرکت Kingstone نیز به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی مستقل حافظه‌های رم، محصولاتی از قبیل حافظه‌ی DRAM، فلش مموری‌ها و اس‌اس‌دی‌های تحت برند خود را حفظ خواهد نمود.

Enrique Lores مدیرعامل شرکت ،HP در رابطه‌ی توافق با کینگستون برای خرید سهام هیاپرایکس می‌گوید:

HyperX پیشرو در تجهیزات جانبی است که گیمرهای سراسر جهان به فناوری آن اعتماد دارند و ما خوشحالیم که از تیم برجسته آن‌ها در خانواده‌ی HP استقبال می‌کنیم.

وی همچنین اذعان داشت که مجموعه‌ی HP قصد دارد با گسترش همکاری‌های خود و کسب تجارب جدید، رهبری خود را در سیستم‌های شخصی حفظ کرده و با کمک تیم HyperX، به منابع جدیدی برای پوشش بازار بزرگ و درحال رشد لوازم جانبی دست یابد.

با وجود این خرید بزرگ، در سال‌های پیش‌ رو باید منتظر نوآوری‌ها و طیف محصولات بیشتری از برند محبوب اچ‌پی خصوصاً در زمینه‌ی تجهیزات گیمینگ باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها