دریچه تکنولوژی شیائومی سومین برند پرفروش گوشی موبایل در دنیا شد - ژوانا

شیائومی از رویداد معرفی گوشی Mi 11 برای اعلام آخرین دست آوردهای خود استفاده کرد. این شرکت سال پیش به گونه ای رشد کرد که رتبه سوم را در میان بزرگترین سازندگان تلفن هوشمند در جهان را کسب کرد. البته این دست آورد شیائومی بی تاثیر از مشکلات هواوی نبود.

gsmarena_001.jpg

اکنون این شرکت در رتبه نخست ۱۰ بازار و در بین سه سازنده بزرگ ۳۶ بازار قرار دارد. بر اساس اطلاعات Canalys شیائومی در بخش رده بالا یا گوشی های با قیمت بیش از ۵۰۰ دالار، با رشد چشمگیر سالیانه ۳۶۳۹ درصد در فصل مالی سوم ۲۰۲۰، سریعترین رشد برند را داشته است.

gsmarena_002.jpg

در فاصله فصل چهارم ۲۰۱۹ و فصل سوم ۲۰۲۰، شیائومی ۱٫۳ میلیارد روی تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد. سرمایه گذاری های شیائومی در زمینه تحقیق و توسعه این در حال نتیجه دهی است به گونه ای که ۲۱۴۳ تست دوربین که ۳ الی ۴ روز طول می کشید، اکنون به طور خودکار انجام می شود و فقط ۱ روز زمان می برد.

گوشی Xiaomi Mi 10 Pro به مدت ۴۸ روز در صدر جدول رده بندی DxOMark برای دوربین‌ها قرار داشت و Mi 10 Ultra نیز به مدت تقریبا ۲ ماه و نیم در صدر بود. آزمایشگاه صوت نیز موفقیت خود را جشن گرفت، Mi 10 Pro رتبه بهترین گوشی در آزمایش‌های DxOAudio را برای اکثر سال ۲۰۲۰ در اختیار داشت.

Opera Snapshot_2021-02-09_085434_www.gsmarena.com.png

شیائومی آزمایشگاه‌های بیشتری هم دارد که به توسعه ارتباطات مبتنی بر نسل پنجم شبکه های موبایل، نمایشگرها، افزایش پایداری گوشی و غیره کمک می‌کند.

Opera Snapshot_2021-02-09_085451_www.gsmarena.com.png

به هر حال برند‌های زیرشاخه شیائومی نیز عملکرد بسیار خوبی دارند. به خصوص سری Redmi Note که بیش از ۲۰۰ میلیون واحد به سراسر دنیا توزیع  کرده است. جهت مقایسه این عدد در ماه نوامبر سال پیش فقط ۱۴۰ میلیون و در اکتبر سال ۲۰۱۹ برابر با ۱۰۰ میلیون دستگاه بود.

gsmarena_003.jpg

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها