دریچه تکنولوژی طراحی و مشخصات گوشی گلکسی A82 سامسونگ را اینجا ببینید - ژوانا

پس از معرفی سه گوشی جدید در قالب سری محصولات گلکسی A، به نظر می رسد این رده از گوشی های سامسونگ قرار است در آینده نزدیک میزبان محصول جدید دیگری باشد که این بار به یک تراشه قدرتمندتر مجهز است و از ویژگی ها و قابلیت های بسیار بهتری بهره می برد. امروز ضمن فاش شدن طراحی صورت گرفته برای گوشی گلکسی A82، بخشی از مشخصات اصلی آن نیز لو رفت.

گفته می شود سامسونگ قصد دارد تا دو ماه دیگر یعنی در ماه جولای از نسل جدیدی از گوشی های میان رده خود در سری گلکسی A رونمایی کند. این گوشی که گلکسی A82 نام دارد قرار است از گوشی گلکسی A72 که چندی پیش معرفی شد قدرت بهتری داشته باشد و ویژگی ها و قابلیت های بهتری را در دسترس کاربران خود قرار دهد. اما امروز ضمن انتشار تصویری از این گوشی، بخشی از مشخصات سخت افزاری آن نیز لو رفت.

Galaxy-A82-specs-design-leaked.jpg

براساس اطلاعات موجود در جدیدترین گزارش ها، گوشی گلکسی A82 هم اکنون با کدنام Galaxy A Quantum 2 و شماره مدل a82xq در حال تولید است. سال گذشته گوشی گلکسی A71 با چنین شماره مدلی تولید شد که از فناوری رمزگذاری Quantum بهره می برد. این فناوری که به لطف یک تراشه اختصاصی در گوشی های سامسونگ جای گرفته است سبب می شود که با تولید یک عدد کاملاً اتفاقی و غیرقابل حدس، سیستم امنیتی این دستگاه ها چند مرتبه ارتقا پیدا کند.

در بخش دیگری از این گزارش اعلام شده است که گوشی گلکسی A82 همچنین قرار است از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، شش گیگابایت حافظه رم و همچنین سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره ببرد. پیش از این نیز در گزارشی اعلام شده بود که این گوشی قرار است از این تراشه قدرتمند که ظرف سال های اخیر در گوشی های بالارده مورد استفاده قرار می گرفت برخوردار باشد.

انتظار می رفت با توجه به اینکه این گوشی گلکسی A82 نام دارد، بتوان آن را به عنوان نسخه ای جدید از گوشی گلکسی A80 که در سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه شد به حساب آورد. همچنین پیش از این عنوان شده بود که ممکن است دوربین چرخشی گوشی گلکسی A80 در این محصول جدید سامسونگ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

اما تصویر جدیدی که امروز منتشر شد نشان می دهد که این گوشی در بالای نمایشگر خود دارای یک بریدگی موسوم به Punch Hole است که دسترسی به دوربین سلفی را ممکن می کند. به این ترتیب باید گفت خبری از دوربین چرخشی در این گوشی نخواهد بود. این تصویر همچنین نشان می دهد که گلکسی A82 دارای حاشیه های باریکی در اطراف نمایشگر است و این حاشیه تنها کمی در بخش زیرین و بالای آن ضخیم تر دیده می شود.

گزارش ها نشان می دهند که نمایشگر OLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی، نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی چهارگانه، باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت، استاندارد محافظتی IP67، ارتباط بلوتوث ۵٫۰ و همچنین شیار حافظه micro SD، دیگر مشخصات و قابلیت های این گوشی را تشکیل می دهند.

انتظار می رود گوشی گلکسی A82 در هنگام عرضه قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار داشته باشد؛ چرا که گوشی گلکسی A52 قیمتی در حدود ۳۷۰ دلار دارد و گوشی گلکسی A72 نیز قرار است با قیمت ۴۳۰ دلار روانه بازار شود. از طرفی اطلاعات بالا نشان می دهند که گلکسی A82، یک سر و گردن از این دو گوشی قدرتمندتر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 206 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها