دریچه تکنولوژی قیمت تلویزیون های OLED جدید ال جی مشخص شد؛ از ارزان قیمت تا پرچمدار - ژوانا

اگر به خاطر داشته باشید حدود دو ماه پیش شرکت ال جی از جدیدترین تلویزیون‌های اولد (OLED) خود رونمایی کرد، اما از قیمت سری تلویزیون‌های ۲۰۲۱ خود حرفی به میان نیاورد. بالاخره امروز قیمت تلویزیون‌های هوشمند OLED ال جی مشخص شد که محدوده‌ای بین ۱۳۰۰ دلار تا ۶۰۰۰ دلار را فرا گرفته است.

تلویزیون‌های اولد سری ۲۰۲۱ ال جی از خانواده‌ی اقتصادی A، خانواده‌ی میان رده‌ی C و خانواده‌ی پرچمدار G تشکیل شده و با توجه به اندازه و قابلیت‌های آن‌ها بین ۱۳۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

LG-OLED-Lineup.jpg

سری LG A1 به عنوان تلویزیون‌های ارزان قیمت و اقتصادی ال جی شناخته می‌شوند که به دلیل قیمت بسیار رقابتی خود از قابلیت‌هایی چون پنل‌های ۱۲۰ هرتزی، نرخ نوسازی متغیر (VRR)، پورت HDMI 2.1 و ویژگی‌های مخصوص گیمینگ بی‌بهره‌اند. این سری تلویزیون‌ها در اندازه‌های ۴۸، ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی عرضه می‌شوند که به ترتیب ۱۳۰۰، ۱۶۰۰، ۲۲۰۰ و ۳۲۰۰ دلار قیمت دارند.

prices.JPG

از سوی دیگر سری LG C1 از تمام قابلیت‌های حذف شده در سری A1 بهره‌مند بوده، اما در عوض محدوده‌ی قیمتی بالاتری (بین ۱۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار) را به خود اختصاص داده است. افزون بر قابلیت‌های گفته شده، سری C1 ال جی به جدیدترین تراشه‌ی هوش مصنوعی این کمپانی نیز مجهز است. این خانواده در اندازه‌های ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۷۷ و ۸۳ اینچی تولید می‌شوند که به ترتیب ۱۵۰۰، ۱۸۰۰، ۲۵۰۰، ۳۸۰۰ و ۶۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

lg2021oledsizes.jpg

در این رابطه بخوانید:

– ال جی عرضه جهانی سری جدید تلویزیون های خود را آغاز کرد
– این شما و این هم تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی OLED evo
– بازگشت ال‌ جی به پنل‌های ال سی دی؛ تلویزیون‌های QNED با نمایشگر ۴K و ۸K در راه‌اند
– این شما و این هم اولین سینمای غول پیکر LG با فناوری LED
– این بار LG گرفتار گیمرها شد: مشکل شدید تلویزیون های OLED CX/C9 با XBX و PS5 که راه حلی ندارد

سری تلویزیون‌های اولد LG G1 از محصولات پرچمدار و بالا رده‌ی ال جی محسوب می‌شوند که نسبت به سری C1 از بیشینه روشنایی بیشتری برخوردارند. سری تلویزیون‌های G1 در اندازه‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی عرضه می‌شوند و ال جی برای این محصولات به ترتیب قیمت ۲۲۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۵۰۰ دلار را در نظر گرفته است.

oled.jpg

طبق گفته‌های شرکت ال جی فروش تلویزیون‌های اولد سری ۲۰۲۱ از چند روز آینده آغاز می‌شود.

نظر شما در مورد تلویزیون‌های جدید کمپانی LG چیست، آیا این محصولات ارزش خرید بالایی دارند یا تلویزیون‌های دیگر شرکت‌ها را به آن‌ها ترجیح می‌دهید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها