دریچه تکنولوژی قیمت نسخه‌های مختلف از گوشی Poco X3 Pro فاش شد - ژوانا

پوکو، زیربرند شیائومی، قرار است کمتر است یک هفته‌ی دیگر در ۲ فروردین ماه مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را برگزار کند. طبق شایعات فراوانی که پیش‌تر پیرامون گوشی‌های در انتظار معرفی پوکو و مشخصات آن‌ها پخش شده بود به نظر می‌رسد باید منتظر معرفی رسمی گوشی Poco X3 Pro باشیم.

همان‌طور که از نام این گوشی مشخص است باید منتظر نسخه‌ی بهتر گوشی پوکو ایکس ۳ باشیم که مشخصات فنی احتمالی آن قبل از این افشا شده بود. اما اکنون برای اولین بار شاهد قیمت لو رفته‌ی نسخه‌های مختلف این گوشی در رنگ‌های متفاوت هستیم که در تصویر زیر قابل مشاهده است.

pocox3proprice.jpg

با اینکه هنوز نمی‌توان صحت قیمت‌های بالا را تأیید کرد اما با توجه به قیمن‌هایی که توسط یک خرده‌فروش اروپایی لیست شده است، قیمت پایه‌ی نسخه‌ی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت گوشی X3 Pro پوکو از ۲۶۹ یورو شروع می‌شود.

همچنین به نظر می‌رسد نسخه‌ی دیگری از پوکو ایکس ۳ پرو با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت و ۲۵۶GB فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه شود که در این لیست قیمتی برابر ۳۱۹ یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی میان‌رده‌ی جدید Poco X3 Pro قرار است با تراشه‌ی اسنپدارگون ۸۶۰ کوالکام عرضه شود. این گوشی دارای ماژول دوربین چهارگانه خواهد بود که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه سنسورهای اولتراواید، ماکرو و عمق میدان را در اختیار خواهد داشت.

از دیگر مشخصات میان‌رده‌ی جدید پوکو می‌توان به ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات و همچنین نمایشگر ۱۲۰ هرتز FHD+ اشاره داشت.

گوشی پوکو ایکس ۳ پرو شیائومی قرار است در رنگ‌بندی برنزی، آبی و مشکی روانه‌ی بازار شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها