دریچه تکنولوژی قیمت و مشخصات گوشی موتورولا Moto G50 فاش شد؛ آیا 5G ارزان می شود؟ - ژوانا

موتورولا این روزها معرفی یک گوشی ۵G با عنوان Moto G50 را در برنامه دارد که گفته می شود پس از عرضه می تواند یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های موجود در بازار باشد که از این ارتباط سریع بهره می برد. امروز یک خرده فروشی در کشور اسپانیا این گوشی را در بین محصولات قابل عرضه خود قرار داد و ضمن فاش کردن بسیاری از ویژگی ها و مشخصات، قیمت آن را هم لو داد.

به نظر می رسد موتورولا قصد دارد با معرفی و عرضه گوشی Moto G50 به بازار، دسترسی به ارتباط پرسرعت ۵G را برای علاقه مندان به گوشی های میان رده و پایین رده نیز فراهم کند؛ چرا که این گوشی با بهره مندی از یکی از ارزان قیمت ترین تراشه های ۵G شرکت کوالکام می تواند این ارتباط را با قیمت تمام شده کمی در دسترس کاربران قرار دهد.

بالاخره پس از گمانه  زنی های فراوان امروز یک فروشگاه اینترنتی فعال در کشور اسپانیا، قیمت این گوشی ۵G را فاش کرد. براساس اطلاعات موجود در این سایت، نسخه مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از این گوشی قرار است در آینده نزدیک با قیمت ۲۳۰ یورو روانه بازار شود. چندی پیش با انتشار نتایج بنچمارک این گوشی مشخص شد که قرار است یک نسخه مجهز به شش گیگابایت حافظه رم از این گوشی نیز عرضه شود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت این نسخه از گوشی Moto G50 در دسترس نیست.

این سایت همچنین علاوه بر قیمت، به بخشی از ویژگی ها و قابلیت های اصلی این گوشی نیز اشاره کرده است. بر این اساس، گوشی Moto G50 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ است که اولین تراشه پایین رده و ارزان قیمت ۵G از شرکت کوالکام محسوب می شود. تاکنون دو گوشی Vivo Y31s و Oppo A93 5G تنها محصولاتی هستند که با استفاده از این تراشه ارزان قیمت تولید و عرضه شده اند.

در همین رابطه بخوانید:

معرفی گوشی‌های مدل ۲۰۲۱ موتورولا سری Moto G با امکانات مناسب و ظاهری آشنا
– گوشی های میان رده و ارزان قیمت موتو جی ۳۰ و موتو جی ۱۰ موتورولا معرفی شدند

از میان دیگر مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر IPS با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی و وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی یا ۷۲۰p+ اشاره کرد.

گوشی Moto G50 همچنین در کنار این قابلیت ها از باتری با ظرفیت ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعتی، شارژر با خروجی توان ۲۰ وات، سیستم عامل اندروید ۱۱ و همچنین دوربین اصلی سه گانه بهره می برد. گفته می شود حسگر اصلی این دوربین دارای وضوح ۴۸ مگاپیکسلی است و توسط یک سنسور ۵ مگاپیکسلی از نوع با زاویه دید عریض و همچنین یک حسگر ماکرو با وضوح ۲ مگاپیکسل همراهی می شود. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

بنچمارک Gekbench 4 چندی قبل نشان داد که این گوشی توانسته است در بخش بررسی به صورت تک  هسته ای امتیاز ۲۴۶۶ و در بخش بررسی به صورت چند هسته ای امتیاز ۶۲۲۳ را بدست بیاورد. انتظار می رود گوشی Moto G50 در آینده نزدیک از سوی موتورولا معرفی شود. قرار است این گوشی در اروپا و بخش هایی از قاره آسیا عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها