دریچه تکنولوژی قیمت گوشی Galaxy S21 FE 5G سامسونگ لو رفت؛ این‌بار توسط وب‌سایت سامسونگ! - ژوانا

همانطور که می‌دانید شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی مخصوص هواداران گوشی گلکسی اس ۲۱ یا همان Galaxy S21 FE را در اوایل سال آینده رونمایی کند. در این راستا، امروز برای مدت کوتاهی صفحه‌ی مربوط به این گوشی در وب‌سایت سامسونگ (بخش ایرلند) آنلاین شد و قیمت گوشی گلکسی S21 FE 5G افشا گشت.

بر اساس خبرهای پیشین، سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای را در رویداد CES 2022 که در اوایل ماه ژانویه سال آینده برگزار می‌شود، رونمایی کند. اما با وجود اینکه هنوز چند هفته تا تاریخ معرفی این گوشی اقتصادی فرصت باقی است، وب‌سایت سامسونگ کشور ایرلند برای مدت کوتاهی صفحه‌ی مربوط به فروش گوشی Galaxy S21 FE 5G را آنلاین نمود و قیمت واقعی این موبایل را مشخص کرد.

s21fe-website.jpg

هرچند این صفحه در حال حاضر بسته است، اما همین مدت کوتاه برای افشاگران دنیای تکنولوژی کافی بود تا اسکرین‌شات‌های آن را منتشر کنند. بر اساس اطلاعات این صفحه‌ی وب، نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گوشی Galaxy S21 FE 5G (با رنگ زیتونی) حدود ۷۷۰ یورو قیمت گذاری شده است.

شماره مدل SM-G990 حاضر در این صفحه‌ی افشا شده نیز با شماره مدل این گوشی در افشاگری‌های قبلی تطابق دارد، اما مشخصات کامل گلکسی اس ۲۱ اف ای در صفحه‌ی مزبور درج نشده است. بر اساس تصویر منتشر شده، گوشی Galaxy S21 FE 5G از نظر طراحی تفاوت چندانی با سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۱ سامسونگ ندارد و همان نمایشگر حفره‌ای با برجستگی مربوط به ماژول دوربین در تصاویر این گوشی هم مشاهده می‌شود.

s21fe.jpg

طبق افشاگری‌های پیشین، گوشی Galaxy S21 Fan Edition 5G دارای یک نمایشگر ۶٫۴۱ اینچی امولد (AMOLED) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD بوده که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن نیز در طراحی حفره‌ای نمایشگر گوشی تعبیه شده است. این گوشی بسته به منطقه جغرافیایی کاربر از یکی از چیپست‌های اگزینوس ۲۱۰۰ (Exynos 2100) سامسونگ یا اسنپدراگون ۸۸۸ (Snapdragon 888) کوالکام بهره می‌برد.

Samsung-galaxy-s21-fe-5g.jpg

در این رابطه بخوانید:

– قیمت و تمامی مشخصات گوشی گلکسی S21 FE افشا شد
– مشخصات کامل و نهایی گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت
– صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ آنلاین شد؛ چیزی تا معرفی باقی نیست
– زمان معرفی گوشی اقتصادی Galaxy S21 FE سامسونگ مشخص شد
– گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در گیگ‌بنچ رویت شد
– بالاخره مشخصات قطعی گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G مشخص شد

از دیگر ویژگی‌های افشا شده گوشی Galaxy S21 FE 5G هم می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و همچنین ترکیب دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

galaxy-s21-fe_large_large.jpg

گفته می‌شود گوشی Galaxy S21 FE 5G در چهار رنگ زیتونی، سیاه، سفید و بنفش عرضه می‌شود و نسخه‌ی مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به عنوان مدل پایه‌ی آن حدود ۷۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

نظر شما در مورد گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ چیست، آیا در صورت صحت اطلاعات افشا شده خرید آن را به دوستان خود پیشنهاد می‌دهید یا در این محدوده قیمتی محصول بهتری می‌شناسید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 176 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.