دریچه تکنولوژی لنوو کارت گرافیک AMD Radeon RX 6800 XT معرفی کرد - ژوانا

در یک خبر غیر منتظر لنوو هم به جمع سازندگان کارت‌های گرافیک کاستوم پیوست. اولین کارت گرافیک لنوو بر پایه پردازنده گرافیکی Radeon RX 6800 XT است.

لنوو امروز خبر از توسعه کارت گرافیک AMD Radeon RX 6800 XT و RX 6900 XT با طراحی کاستوم برای کامپیوترهای آماده خود داد. این کارت‌ها از یک طراحی کاستوم به نام LEGION Edition بهره می‌برند و در این مقطع تنها در قالب سیستم‌های گیمینگ آماده LEGION قابل تهیه خواهند بود.

هرچند لنوو هیچ‌گونه جزئیات بیشتری ارائه نکرده، اما این احتمال وجود دارد که این کارت‌ها در اصل توسط همان همان سازنده مدل مرجع AMD تولید شوند و لنوو نقش مستقیمی در طراحی و تولید آنها نداشته باشد.

Lenovo-Legion-RX-6800XT-1200x619.jpg

کارت گرافیک LENOVO RX 6800XT LEGION از یک طراحی کاستوم با سه عدد فن بهره می‌برد که برگرفته از طراحی مرجع کارت گرافیک Radeon VII مربوط به دو سال قبل است. این کارت از نورپردازی RGB نیز بهره می‌برد.

متأسفانه به نظر نمی‌رسد بتوان کارت گرافیک LENOVO RX 6800XT LEGION را به طور جداگانه خریداری کرد و ظاهراً تنها در قالب کامپیوترهای گیمینگ آماده LEGION قابل تهیه خواهند بود.

با وجود اینکه لنوو تنها تصویر مدل LENOVO RX 6800XT LEGION را منتشر کرد، اما انتظار می رود مدل RX 6900 XT هم دارای طراحی مشابه باشد. هر دو پردازنده گرافیک مزبور بر پایه یک قطعه سیلیکونی مشترک با ۱۲ گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 175 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها