دریچه تکنولوژی لپ تاپ Mi Laptop Pro 15 2021 شیائومی با صفحه نمایش OLED، شارژر 100 واتی و گوریلا گلس معرفی شد - ژوانا

شیائومی با معرفی دو لپ تاپ جدید Xiaomi Mi Laptop Pro 15 2021 و Mi Laptop Pro 14 2021 همگان را غافل گیر کرد. لپ تاپ‌های جدید شیائومی از پردازنده‌های نسل دهمی، صفحه نمایش باکیفیت و پردازنده گرافیکی GeForce MX450 مجهز هستند. در ادامه می‌توانید با لپ تاپ‌های شکیل می لپ تاپ پرو ۱۵ و ۱۴ آشنا شوید.

Xiaomi-Mi-Notebook-Laptop-Pro-15-2021-Featured-02.jpg

مدل ۱۵ اینچی به یک صفحه نمایش E4 OLED مجهز است که نوع پنل آن با گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی یکسان است. این صفحه نمایش از شدت روشنایی بالایی برخوردار است که به ۶۰۰ نیت می‌رسد. همچنین شیائومی از تکنیک DC dimming برای تغییر شدت روشنایی صفحه استفاده کرده است که نسبت به تکنیک‌های دیگر مشکلات کمتری دارد و کمتر هم باعث خستگی چشم‌ها می‌شود.

545454212.jpg

لپ تاپ ۱۵ اینچی می لپ تاپ پرو ۱۵ دارای وضوح تصویر صفحه نمایش ۳٫۵K با تراکم ۲۶۱ پیکسل در هر اینچ و نسبت ابعاد ۱۶: ۱۰ است. این پنل ۱۰ بیتی قادر به نمایش ۱۰۰ درصد رنگ‌های فضای رنگی DCI-P3 است و به لطف کالیبره کارخانه‌ای، از دقت رنگ بالا (deltaE حدود ۱) برخوردار است. همچنین این صفحه نمایش از شیشه محافظ گوریلا گلس بهره می‌برد که در گوشی‌های هوشمند یافت می‌شود.

لپ تاپ ۱۵ اینچی Xiaomi Mi Laptop Pro 15 نیروی پردازشی خود را از پردازنده‌های نسل یازدهمی می‌گیرد که یک پردازنده i5 برای پیکربندی استاندارد انتخاب شده است اما مکان انتخاب پردازنده i7 هم وجود دارد. در هر دو پیکربندی از پردازنده گرافیکی مجزا GeForce MX450 انویدیا با ۲ گیگابایت حافظه ویدئویی استفاده شده است. این لپ تاپ توسط یک جفت فن خنک می‌شود.

ظرفیت باتری لپ تاپ جدید شیائومی ۶۶ وات ساعت است و از شارژر بسیار سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. این لپ تاپ دارای یک درگاه Thunderbolt 4 و دو درگاه USB-C است. همچنین شیائومی همراه با این لپ تاپ یک دانگل ارائه می‌کند که یک درگاه HDMI و یک درگاه USB-A در اختیار کاربر می‌گذارد.

لپ تاپ ۱۵ اینچی جدید شیائومی با داشتن ضخامت تنها ۱۵٫۹ میلی متر، بسیار باریک است. این لپ تاپ از قاب ساخته شده از آلومینیوم سری ۶ بهره می‌برد که در صنایع هوایی کاربرد دارد و بسیار محکم است.

فروش لپ تاپ Xiaomi Mi Laptop Pro 15 از امروز با قیمت ۹۹۰ دلار برای مدل i5 با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD آغاز شد. همچنین شیائومی لپ تاپ Mi Laptop Pro 15 را در نسخه مجهز به پردازنده‌های Ryzen 5000H هم عرضه می‌کند. با این حال برای این مدل باید تا ماه می منتظر ماند.

3336.jpg

مدل ۱۴ اینچی دارای ضخامت ۱۵٫۶ میلی متر و وزن ۱٫۵ کیلوگرم است. در ساخت مدل ۱۴ اینچی نیز از آلومینیوم سری ۶ استفاده شده است.

لپ تاپ ۱۴ اینچی Mi Laptop Pro 14 شیائومی از یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی LCD با وضوح تصویر ۲٫۵K و نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ برخوردار است. با وجود دقت رنگ بالا و deltaE حدود ۱٫۵، خبری از پشتیبانی از HDR نیست.

مدل ۱۴ اینچی نیز با پردازنده‌های Core i5 or i7 نسل یازدهمی اینتل و پردازنده گرافیکی مجزا GeForce MX450 انویدیا عرضه می‌شود. این مدل دارای یک باتری با ظرفیت ۵۶ وات ساعت و شارژر ۱۰۰ واتی است. بر روی این لپ تاپ تنها یک درگاه Thunderbolt 4 یافت می‌شود و برای دستیابی به درگاه‌های بیشتر باید از دانگل آن استفاده کرد. هر دو لپ تاپ می لپ تاپ پرو شیائومی دارای Wi-Fi 6 هستند.

قیمت لپ تاپ Mi Laptop Pro 14 شیائومی با پردازنده Core i5 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۸۰۵ دلار است. فروش این لپ تاپ از اول می‌آغاز می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها