دریچه تکنولوژی مادربرد کوچک اما قدرتمند و گیمینگ: MSI MAG B560M MORTAR WIFI معرفی شد - ژوانا

به دنبال یک مادربرد میان رده، قدرتمند و در عین حال خوش قیمت هستید؟ MSI با معرفی مادربرد کوچک اما توانمند MAG B560M MORTAR WIFI به این نیاز شما پاسخ می‌دهد. از سیستم‌های گیمینگ گرفته تا رندرینگ…

مادربرد MAG B560M MORTAR WIFI با چیپست B560، میزبان پردازنده‌های نسل دهم و یازدهم اینتل در سوکت LGA 1200 خواهد بود. خوشبختانه این بار اینتل در چیپست های میان رده خود نیز امکان اورکلاک حافظه رم را فراهم کرده و MAG B560M MORTAR WIFI می‌تواند از حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم در فرکانس ۵۰۶۶ مگاهرتز پشتیبانی کند که برای یک مادربرد در این کلاس بسیار خوب است.

product_1.png

در نتیجه می‌توان گفت که MAG B560M MORTAR WIFI چه در بازی و چه در برنامه‌های مهندسی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. MAG B560M MORTAR WIFI که در ابعاد Micro ATX طراحی شده و یک مادربرد کوچک به شمار می‌رود، از مدار تغذیه ۱۲+۲+۱ بهره می‌برد. این مادربرد به کنترلر ۲٫۵ گیگابیتی شبکه LAN و همچنین شبکه بدون سیم Wi-Fi 6E مجهز شده است.

امکان نصب حافظه‌های SSD نوع M.2 با گذرگاه‌های PCI-Express4.0x4 و PCI-Express3.0x4، پشتیبانی از آرایش AMD Cross Fire، گذرگاه PCI-Express4.0 (x16) برای کارت‌های گرافیک، تراشه صوتی Realtek ALC897، تراشه شبکه سیمی Realtek RTL8125B، بهره مندی از کارت شبکه Intel Wi-Fi 6E AX210 و همچنین درگاه‌ها و هدرهای متعدد از جمله USB-C و USB 3.2 نسل دوم را می‌توان از جمله دیگر ویژگی‌های این مادربرد دانست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 156 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها