دریچه تکنولوژی مانیتور گیمینگ 165 هرتزی MSI MAG ARTYMIS 242C معرفی شد - ژوانا

کمپانی تایوانی MSI که در زمینه تولید تجهیزات مخصوص بازی شهرت فراوانی دارد، مانیتور گیمینگ جدیدی با نام MAG ARTYMIS 242C را معرفی کرد. این LCD خمیده ۲۴ اینچی از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخدهی ۱ میلی ثانیه پشتیبانی می‌کند. میزان انحنای این مانیتور برابر ۱۰۰۰R و نسبت کنتراست آن نیز ۳۰۰۰: ۱ است.

وضوح صفحه نمایش مانیتور MAG ARTYMIS 242C برابر با ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل یا همان ۱۰۸۰p بوده و میزان روشنایی این مانیتور خمیده ۲۵۰ نیت است. میزان انحنای مانیتور MAG ARTYMIS 242C کاملا متناسب با انحنای چشم انسان طراحی شده است و در صورت استفاده طولانی مدت از آن علاوه بر اینکه شاهد یک تجربه هیجان انگیز در بازی‌ها خواهید بود، چشم های شما نیز کمتر خسته می‌شود.

مانیتور گیمینگ MAG ARTYMIS 242C

نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخدهی پایین باعث می شود شما یک بازی روان را تجربه کنید. به‌طوری‌که سرعت واکنش شما در بازی‌ها بیشتر می‌شود و دست بالا را در سبک بازی‌هایی مانند تیراندازی اول شخص و یا مسابقه‌ای خواهید داشت. با استفاده از قابلیت دید در شب این مانیتور، در دل تاریکی شب همه جزئیات را به وضوح مشاهده کرده و دشمنان را قبل از اینکه متوجه حضور شما شوند، پیدا نموده و به آنها حمله کنید. همچنین قابلیت‌های Anti-Flicker و Less Blue Light مانع از خسته شدن چشمان شما هنگام انجام طولانی مدت بازی‌ها می‌شود.

مانیتور MAG ARTYMIS 242C توانایی نمایش ۱۶٫۷ میلیون رنگ را دارد ولی اگر بخواهیم نگاه دقیق‌تری به این مورد داشته باشیم باید به پوشش ۹۰٫۳ درصدی فضای رنگ DCI-P3 توسط این مانیتور اشاره کنیم. همچنین اگر از استاندارد sRGB به عنوان فضای رنگ مد نظر خود استفاده می‌کنید، وعده MSI، پوشش ۱۱۳٫۸ درصدی این فضای رنگی است.

در مورد درگاه‌های ارتباطی باید بگوییم این مانیتور  از یک پورت Display و دو پورت HDMI نسخه ۱٫۴ بهره می‌برد. همچنین یک درگاه ۳٫۵ میلیمتری هدفون نیز در زیر این مانیتور جا خوش کرده است. این مانیتور از استاندارد نصب Vesa (ابعاد ۱۰۰×۱۰۰ میلی‌متر) پشتیبانی می‌کند. ابعاد مانیتور MAG ARTYMIS 242C برابر  ۵۳۳٫۷۵ میلی‌متر عرض، ۲۲۸٫۳۷ میلی‌متر عمق و  ۴۲۲٫۸۶ میلی‌متر ارتفاع بوده و وزن آن نیز ۳٫۷۷ کیلوگرم است.

اگر مشتاق خرید این مانیتور هستید باید به اطلاعتان برسانیم MSI هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این مانیتور منتشر نکرده است. اما بر اساس تجارب گذشته و با در نظر گرفتن قابلیت‌های مانیتور MAG ARTYMIS 242C، باید انتظار یک قیمت مناسب و رقابتی از آن داشته باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 176 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها