دریچه تکنولوژی مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG272CQP برای حرفه‌های های بازی معرفی شد - ژوانا

شرکت MSI که در چند سال اخیر در حوزه مانیتورهای مخصوص بازی خوش درخشیده است. این شرکت به تازگی به تازگی مانیتور مخصوص بازی Optix MAG272CQP را معرفی کرده است. زیبا و سریع مناسب گیمرها.

مانیتور گیمینگ Optix MAG272CQP محصول تازه وارد شرکت MSI است که در زمره مدل‌های Optix قرار گرفته و از پنل ۲۷ اینچی نوع VA استفاده می‌کند. این مانیتور از رزولوشن WQHD یا ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی کرده و دارای شدت نور ۳۰۰ نیت است.

MAG-2.jpg

به گفته MSI، میزان کنتراست Optix MAG272CQP برابر با ۱ به ۳۰۰۰ است. با توجه به کنتراست و شدت نور، می‌توان گفت این مانیتور در دسته مدل‌های میان رده از این نظر قرار گرفته اما همچنان از بسیاری از مدل‌های موجود و مشابه بهتر است. Optix MAG272CQP دارای نرخ به‌روزرسانی حداکثر ۱۶۵ هرتز بوده و از فناوری FreeSync Premium شرکت AMD پشتیبانی می‌کند. در نتیجه این مانیتور برای کارت‌های گرافیک AMD و کنسول‌های بازی نسل نهم مناسب است.

مانیتور گیمینگ Optix MAG272CQP یک مانیتور منحنی است که با شدت انحنای ۱۵۰۰R، یکی از استانداردترین زاویه‌ها را به خود اختصاص داده است. درگاه‌های ورودی و خروجی این مانیتور گیمینگ شامل DisplayPort 1.2، HDMI2.0، USB3.2 و USB-C است. MSI تا کنون اشاره‌ای به قیمت و تاریخ عرضه Optix MAG272CQP نکرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها