دریچه تکنولوژی ماینرها رَکب خوردند؛ RX 6700 XT های دست دوم را با قیمت عجیب برای فروش گذاشتند - ژوانا

در روزهای اخیر به این نکته پرداختیم که قدرت RX 6700 XT در پردازش‌های استخراج رمزارز به شکلی عجیب پایین است. حال در خبری که در همین رابطه خواهید خواند، بد نیست بدانید که قیمت خرید یک نسخه دست دوم از RX 6700 XT می‌تواند به شکلی بی‌رحمانه به ۱۰۰۰ یورو برسد! چگونه می‌تواند با این فساد عجیب مبارزه کرد؟

در روزهای اخیر مطلع شدیم که خوشبختانه Radeon RX 6700 XT در بخش ماین و استخراج رمزارز بسیار بد عمل کرده و حتی توان آن از RX 5700 XT نیز در این زمینه کمتر است. این یک خبر خوش برای گیمرها بود که شر ماینرها را از سر آنها دور می‌کرد. اما باید بگوییم که برخی از ماینرها به این مسئله باور نداشته و خواهان این نکته بودند که خود با خرید کارت‌های گرافیک RX 6700 XT اقدام به استخراج رمزارز کنند.

در شرایط کنونی که کارت‌های گرافیک و کنسول‌های بازی با کمبود موجودی و افزایش قیمت شدید روبرو هستند، ماینرها و کلاه‌برداران اسکالپری به جان سخت افزارها افتاده‌اند. اسکالپرها به نوعی به دزدی کارت‌های گرافیک پرداخته و ماینرها هم تنها به سود خود فکر می‌کنند.

حال جالب است بدانید که تعداد زیادی از ماینرها که اقدام به خرید کارت‌های گرافیک RX 6700 XT کرده‌اند، از خرید خود پشیمان هستند. آنها که متوجه عملکرد ضعیف کارت‌های گرافیک RX 6700 XT در ماین شده‌اند، کارت‌های گرافیک دست دوم خود را برای خرید به سایت‌های دست دوم رسانده‌اند. به عنوان مثال، یک ماینر کارت گرافیک PowerColor RX 6700 XT دست دوم خود را برای فروش در وب سایت Bazos قرار داده است.

جالب است بدانید که فروشنده برای کارت گرافیک دست دوم خود، قیمت عجیب ۱۰۶۹ دلار را در نظر گرفته است. این وب سایت فروش محصولات دست دوم که مربوط که کشور جمهوری چک است، این کارت گرافیک را برای خرید توسط یک ماینر درج کرده است. امیدواریم که هیچ کس این کارت گرافیک را خریداری نکند!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها