دریچه تکنولوژی مشخصات جدید از گوشی مورد انتظار ردمی نوت 10 شیائومی افشا شد - ژوانا

میان‌رده‌های جدید ردمی شیائومی یعنی سری مورد انتظار Redmi Note 10 قرار است در تاریخ ۱۴ اسفند ماه برای بازار هند عرضه شوند و به نظر می‌رسد ورود این گوشی‌ها به بازارهای جهانی چندان فاصله‌ای با رونمایی از گوشی در هند نداشته باشد. اما چیزی که اکنون اشتیاق کاربران را به عرضه‌ی این گوشی بیشتر خواهد کرد، مشخصات تازه افشا شده‌ای است که در ادامه آن‌ها را شرح می‌دهیم.

به‌تازگی تصاویر جدیدی از نسخه‌ی جهانی گوشی ردمی نوت ۱۰ فاش شده است. این تصاویر که در یک صفحه‌ی فیس‌بوک بارگذاری شده‌اند گوشی جعبه‌گشایی شده‌ی نوت ۱۰ ردمی را نمایش می‌دهند که با توجه به برچسب روی صفحه‌نمایش گوشی می‌توان به اطلاعات مفیدی از آن دست پیدا کرد.

این طور که به‌نظر می‌رسد، نسخه‌ی پایه‌ی  ردمی نوت ۱۰ از سری جدید گوشی‌های میان‌رده‌ی ردمی قرار است دارای نمایشگر ۶٫۴۳ اینچ با بهره‌گیری از پنل AMOLED DotDisplay باشد و طبق تصویر، دوربین سلفی آن در ناچ حفره‌ای مرکز بالای صفحه قرار دارد که هنوز اطلاعاتی از رزولوشن احتمالی آن در دست نیست.

Redmi-Note-10-unboxing-a.jpg

بدنه‌ی پشتی گوشی نیز خیر از ماژول دوربین چهارگانه می‌دهد که ظاهراً دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه لنز اولتراواید و ماکرو را در خود جای می‌دهد.

اما شاید نکته‌ی حائز اهمیت، تراشه‌ی بکار رفته در گوشی Redmi Note 10 باشد. با استناد به تصاویر فاش شده، این بار زیربرند ردمی شیائومی تراشه‌ی اسنپدارگون ۶۷۸ را برای نسخه‌ی پایه‌ی سری ردمی نوت ۱۰ در نظر گرفته است. این تراشه‌ی ۴G، نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ بکار رفته در گوشی ردمی نوت ۷ پرو است و سال گذشته توسط کوالکام رونمایی شد.

منبع تغذیه‌ی این گوشی نیز احتمالاً باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشد که نسبت به نسخه‌ی پایه‌ی ردمی نوت ۹ با ظرفیت باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت، افت اندکی را در بر دارد. با این حال قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات، ردمی نوت ۱۰ را جلوتر از مدل‌های پیشین این مجموعه با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات قرار می‌دهد.

Redmi-Note-10-unboxing-b.jpg

همچنین گفته می‌شود سری جدید ردمی نوت شیائومی در سه نسخه‌ی ردمی نوت ۱۰، ردمی نوت ۱۰ پرو و ردمی نوت ۱۰ پرومکس به بازار عرضه می‌شود.

در این رابطه بخوانید:

– گوشی‌های ردمی نوت ۹، نوت ۹ ۵G و نوت ۹ پرو ۵G شیائومی معرفی شدند (+مشخصات و قیمت)
– فروش حیرت‌انگیز گوشی های ردمی نوت شیائومی
– پرفروش ترین برندهای گوشی فصل دوم ۲۰۲۰

نسخه‌ی پرو مکس سری ردمی نوت ۱۰ احتمالاً تراشه‌ی قدرتمندتر اسنپدراگون ۷۶۸G پشتیبانی کننده از ۵G را به همراه داشته باشد. همچنین شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه‌نمایش IPS LCD با نرخ نوسازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز، ست‌آپ دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و ظرفیت باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت باشد.

گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ ردمی شیائومی به زودی و با همراه داشتن اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 نخست به بازار هند و سپس در دیگر نقاط جهان عرضه خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها