دریچه تکنولوژی مشخصات دوربین چهارگانه گوشی میان رده گلکسی A52 سامسونگ لو رفت - ژوانا

حدود یک ماه پیش تقریباً تمام مشخصات و تصاویر هر دو نسخه‌ی ۴G و ۵G گوشی میان‌رده و اقتصادی گلکسی A52 به همراه قیمت پایه‌ی ۳۴۹ یورویی آن افشا شد. در این راستا امروز نیز جزئیات بیشتری از دوربین چهارگانه‌ی گلکسی A52 منتشر شده است که از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن خبر می‌دهد.

طبق افشاگری‌های قبلی، نسخه‌ی ۴G گوشی گلکسی آ ۵۲ دارای چیپست اسنپ دراگون ۷۳۰G و یک نمایشگر ۹۰ هرتزی است، در حالی که نسخه ۵G این اسمارت‌فون از چیپست نسبتاً قویتر اسنپ دراگون ۷۵۰G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

a52-water.jpg

در ادامه‌ی افشاگری‌ها حول میان‌رده‌ی اقتصادی بعدی سامسونگ، اخیراً افشاگری به نام Roland Quandt در اکانت توییتر خود عنوان کرد ترکیب چهارگانه دوربین هر دو نسخه‌ی گلکسی A52 یکسان است و جزئیات این سنسورها را نیز منتشر کرد.

tweet.JPG

طبق گفته‌های وی، ترکیب چهارگانه دوربین گوشی Galaxy A52 از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و اندازه پیکسل ۰٫۸ میکرومتر، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای و اندازه پیکسل ۱٫۱۲ میکرومتر و دو سنسور ماکرو و عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

او در ادامه نیز تایید کرد که نسخه‌ی ۵G گلکسی آ ۵۲ دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتز است و نسخه‌ی ۴G آن از یک نمایشگر ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. Quandt افزون بر این‌ها، بیشنیه روشنایی هر دو را نیز ۸۰۰ کاندلا بر متر مربع گزارش کرد.

a52-render.jpg

البته پیش از این نیز دیگر منابع آگاه، اکثر جزئیات گوشی گلکسی آ ۵۲ سامسونگ را افشا کرده‌اند که از میان این مشخصات می‌توان به نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن Full HD+ با طراحی حفره‌ای، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

در این رابطه بخوانید:

– منتظر گوشی میان‌رده گلکسی A52 سامسونگ در دو نسخه ۴G و ۵G با چیپست های اسنپ دراگون باشید
– مشخصات و قیمت گوشی Galaxy A52 سامسونگ مشخص شد؛ ضد آب با چیپست اسنپدراگون
– گوشی گلکسی A52 و A72 سامسونگ ؛ میان‌رده‌هایی با ویژگی پرچمدار
– رندرهای رسمی از دو گوشی جدید گلکسی A52 5G و A72 5G را اینجا ببینید
– سامسونگ بالاخره حضور پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G را در گوشی گلکسی A42 5G تایید کرد

علاوه بر این قابلیت‌ها، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، سیستم عامل اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری One UI 3.1، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه حضور اسلات کارت حافظه نیز از دیگر ویژگی‌های گلکسی آ ۵۲ سامسونگ بوده که برای یک گوشی میان‌رده و ارزان قیمت بسیار شگفت انگیز هستند.

a52b.jpg

در هر صورت انتظار می‌رود گوشی گلکسی A52 سامسونگ در دو نسخه‌ی ۵G و ۴G تا پایان ماه جاری معرفی شود و بر اساس خبرهای اخیر نسخه‌ی ۴G گلکسی آ ۵۲ با قیمت ۳۴۹ یورو و نسخه‌ی ۵G گلکسی آ ۵۲ با قیمت ۴۲۹ یورو به فروش خواهند رسید.

a52.jpg

نظر شما در مورد میان‌رده‌ی بعدی سامسونگ چیست، در صورت صحت اطلاعات افشا شده آیا ارزش خرید گوشی Galaxy A52 را بالا می‌دانید یا قیمت آن را غیر منطقی تلقی می‌کنید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 184 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها