دریچه تکنولوژی مشخصات کامل و قیمت گوشی Galaxy A52 سامسونگ افشا شد؛ چیپست اسنپدراگون 720G با دوربین 64 مگاپیکسلی - ژوانا

Galaxy A51 سامسونگ همین حالا هم یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ است اما دیگر زمان بازنشسته شدن آن فرا رسیده و جای خود را به گوشی جدید Galaxy A52 می‌دهد. خبر خوب اینکه بالاخره مشخصات کامل و قیمت گوشی گلکسی A52 سامسونگ منتشر شد.

حالا می دانیم نسخه ۴G گوشی گلکسی A52 سامسونگ به چیپست Snapdragon 720G کوالکام مجهز است و از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. با این حال هنوز روشن نیست این گوشی نسخه اگزینوس هم خواهد داشت یا نه. در هر صورت وجود ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۶۰ هرتزی ۶٫۵ اینچی Super AMOLED، حسگر اثر انگشت زیر صفحه و سیستم عامل اندروید ۱۱ نیز حتمی به نظر می‌رسد.

55666065656.JPG

گوشی Galaxy A52 4G دارای دوربین پشتی چهارتایی است که از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سنجش عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین می دانیم دوربین سلفی گوشی گلکسی A52 سامسونگ ۳۲ مگاپیکسلی است.

516456.jpg

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده ظرفیت باتری گوشی گلکسی A52 4G سامسونگ ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژر ۲۵ واتی بهره می‌برد. رنگ‌های گوشی گلکسی A52 سامسونگ شامل آبی، بنفش، سفید و مشکی است.

قیمت گوشی Galaxy A52 سامسونگ بین ۴۰۵ تا ۴۱۰ دلار عنوان شده است. این گوشی یک نسخه ۵G هم خواهد داشت که از چیپست Snapdragon 750G کوالکام بهره می‌برد. شایعات قیمت گوشی Galaxy A52 5G را ۴۸۰ دلار عنوان کرده‌اند. جالب اینکه گفته می‌شود رنگ‌های نسخه ۵G گوشی گلکسی A52 متفاوت از نسخه ۴G  آن خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها