دریچه تکنولوژی مشخصات گوشی اقتصادی گلکسی F12 یک روز مانده به معرفی لو رفت - ژوانا

سامسونگ در چند سال اخیر سرمایه‌گذاری بزرگی روی گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی سری گلکسی M، گلکسی A و گلکسی F خود داشته و اسمارت‌فون‌های متنوعی را برای کاربران عرضه کرده است. در ادامه‌ی این راه غول کره‌ای قصد دارد روز ۵ آوریل (۱۶ فروردین) از گوشی گلکسی F12 رونمایی کند که امروز مشخصات و نتایج بنچمارک گیک‌بنچ آن افشا شده است.

بر اساس تیزری که چند روز پیش منتشر شد سامسونگ در نظر دارد فردا گوشی اقتصادی گلکسی اف ۱۲ را در کشور هند رونمایی کند. افزون بر این انتظار می‌رود کره‌ای‌ها گلکسی F02s را نیز معرفی کند.

همانطور که می‌دانید گوشی‌های سری گلکسی اف سامسونگ با تغییر نام به سری گلکسی ام در دیگر مناطق جغرافیایی نیز عرضه می‌شوند؛ پس به احتمال زیاد گوشی Galaxy F12 با نام Galaxy M12 و گوشی Galaxy F02s با نام Galaxy M02s در دیگر کشورها نیز رونمایی و عرضه شوند.

f02s.jpg

امروز نیز نتایج افشا شده از بنچمارک گیک‌بنچ و صفحه‌ی پشتیبان گوشی گلکسی F12، یکسان بودن گوشی‌های گلکسی ام ۱۲ و گلکسی اف ۱۲ را تایید کرد. در صفحه پشتیبان وب‌سایت رسمی سامسونگ نوشته شده این صفحه مربوط به گوشی SM-F127G/DS است، اما زمانی که دفترچه راهنمای موجود در این بخش را دانلود کنید، شماره مدل‌های SM-M127F و SM-M127G نیز مشاهده می‌شوند.

manual-f12.jpg

بنچمارک GeekBench افشا شده نیز مهر تاییدی بر اطلاعات قبلی محسوب می‌شود. طبق این بنچمارک گوشی گلکسی اف ۱۲ دارای چیپست اسنپ دراگون ۸۵۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم است. اگر گوشی Galaxy F12 در نسخه‌های مشابه با گلکسی M12 عرضه شود، مدل‌های مجهز به ۳ و ۶ گیگابایت حافظه رم نیز موجود خواهد بود.

در هر صورت بر اساس مشخصات افشا شده، گوشی گلکسی F12 دارای یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. همچنین در قسمت پشتی این گوشی یک ترکیب دوربین چهارگانه موجود است که از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ISOCELL GM2 با اندازه ۱/۲٫۲۵”، اندازه پیکسل ۰٫۸ میکرومتر و فناوری تتراسل (همان Quad Bayer سامسونگ) بهره می‌برد.

geekbench-f12.jpg

در این رابطه بخوانید:

– گوشی اقتصادی گلکسی M12 سامسونگ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد؛ فقط ۱۵۰ دلار!
– بالاخره گوشی گلکسی F62 سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قیمت ۳۳۰ دلار معرفی شد؛ خوش قیمت و زیبا!
– گوشی Galaxy F41 سامسونگ معرفی شد؛ هرآنچه از یک گوشی ارزان قیمت می‌خواهید
– سری گلکسی F سامسونگ هم از راه رسید؛ مخصوص عکاسی آماتور و طبیعت‌گردی
– گوشی گلکسی M12 سامسونگ با باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی آمپری در راه است

از دیگر مشخصات افشا شده از گوشی Galaxy F12 نیز می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثر انگشت حاضر در قسمت کناری آن اشاره کرد. در هر صورت اطلاعات منتشر شده هم‌اکنون در حد شایعه‌ای بیش نیست و برای مشخصات دقیق این گوشی باید تا فردا منتظر ماند. همچنین انتظار می‌رود غول کره‌ای دنیای تکنولوژی گوشی گلکسی اف ۱۲ را با قیمتی اقتصادی و ارزان معرفی کند.

f12.jpg

نظر شما در مورد مشخصات احتمالی گوشی گلکسی اف ۱۲ یا گلکسی ام ۱۲ سامسونگ چیست، شما چه قیمتی را برای این گوشی منطقی می‌دانید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها