دریچه تکنولوژی معرفی بهترین گوشی های بازار با باتری 10000 میلی آمپر ساعت - ژوانا

بسیاری از کاربران در هنگام خرید گوشی جدید فاکتورهای بسیاری مانند عمر باتری دستگاه را در نظر می‌گیرند. اما اگر فقط شارژدهی گوشی برای شما مهم است و به سخت افزار آن توجه چندانی ندارید، ادامه این مطلب را بخوانید تا با بهترین گوشی با باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت آشنا شوید. در ادامه این نوشتار از ژوانابه معرفی چند گوشی با باتری ده هزار میلی آمپر ساعت پرداخته‌ایم.

امروزه افراد دیگر به داشتن یک گوشی با صفحه‌نمایش فوق‌العاده برای پخش ویدئو و یا داشتن یک گوشی با دوربین درجه یک برای ثبت عکس راضی نمی‌شوند و فاکتورهای دیگری نظیر شارژدهی بالا نیز برایشان بسیار اهمیت دارد.

در این میان برای برخی از کاربران ظرفیت باتری بیش از هر فاکتور دیگری اهمیت دارد، از این رو بسیاری از سازندگان گوشی موبایل به استفاده از باتری‌های حجیم با ظرفیت بالا در ساخت گوشی‌های خود روی آورنده‌اند تا بتوانند نیاز این دسته از کاربران را برطرف کنند.

خوشبختانه امروزه گوشی‌های هوشمند با ظرفیت‌های مختلفی از باتری عرضه می‌شوند که می‌توانند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشند. در واقع هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، شارژدهی آن بیشتر است.

باتری گوشی انرژی مورد نیاز چیپست یا همان سخت افزار را تأمین می‌کند و از این رو عملکرد بهینه تراشه تا حد بسیار زیادی اهمیت پیدا می‌کند. افزایش اندازه نمایشگرها و البته بهره‌گیری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و بالاتر از آن نیز بر شارژدهی باتری تاثیر می‌گذارد. در انتها باید گفت که شارژدهی اهمیت بسیار زیادی دارد ولی نباید از فناوری شارژ سریع و سرعت شارژ شدن گوشی غافل شوید.


گوشی Ulefone Power Armor 19
گوشی یولیفون پا‌ور آرمور ۱۹ با قیمت ۳۹۰ دلار

گوشی با باتری 10000 میلی آمپر ۲۰۲۲

اگر به دنبال بهترین گوشی با باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر هستید، یولیفون Power Armor 19 بهترین انتخاب محسوب می‌شود. از جمله ویژگی‌های بارز این مدل می‌توان به ضد ضربه بودن و باتری حجیم ۹۶۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

Ulefone در کنار طراحی جان سخت به سخت افزار این گوشی هم توجه ویژه‌ای داشته است به طوری که Armor 19 تقریباً کارهای روزانه کاربران را راه می‌اندازد. برای این گوشی سنگین وزن شارژر ۶۶ واتی در نظر گرفته شده تا فرآیند شارژ گوشی تا یک و نیم ساعت به طول بیانجامد. همچنین می‌توان روی شارژ بیسیم ۱۵ واتی این گوشی هم حساب باز کرد.

استفاده از تراشه Helio G99 هم به شارژدهی این گوشی کمک می‌کند. بدون شک قدرتمند‌ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای این گوشی جان سخت، باتری با میزان ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت است که به راحتی به ازای هر بار شارژ تا ده روز پاسخگوی نیاز کاربران است.

خلاصه وضعیت باتری گوشی یولیفون Power Armor 19 در یک نگاه:

ظرفیت باتری: ۹۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حداکثر زمان شارژدهی در استفاده روزمره: تا ۱۰ روز
حداکثر زمان شارژدهی زیر بار سنگین: ۱۸ ساعت
مدت زمان شارژ مجدد (با شارژر همراه): ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه


گوشی Blackview BV8900
گوشی بلک ویو بی وی ۸۹۰۰ با قیمت ۲۶۰ دلار

گوشی هایی با باتری 10000 میلی آمپر

چیزی که همه به آن نیاز دارند گوشی هوشمندی است که اگر آن را رها کنید خراب نشود. در چند سال گذشته، بخش گوشی‌های مقاوم گسترش یافته است و مشخصات میان رده را با محافظ‌های سنگین و قیمتی جذاب ترکیب کرده است.

اگر به دنبال خرید یک موبایل با باتری ۱۰۰۰۰ mAh هستید، می‌توانید Blackview BV8900 را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر بگیرید. این گوشی با وجود قیمت مناسب از تراشه Helio P90 استفاده می‌کند.

این گوشی مقاوم دارای دوربین دید حرارتی است. برای شارژ باتری ۱۰۳۸۰ میلی آمپر ساعتی یک شارژر ۳۳ واتی را درون جعبه گوشی خواهید یافت که بیشتر از دو ساعت طول می‌کشد تا باتری BL8800 Pro را شارژ کند.

خلاصه وضعیت باتری گوشی Blackview BV8900 در یک نگاه:

ظرفیت باتری: ۱۰۳۸۰ میلی‌آمپر ساعت
حداکثر زمان شارژدهی در استفاده روزمره: تا ۱۲ روز
حداکثر زمان شارژدهی زیر بار سنگین: ۱۵ ساعت
مدت زمان شارژ مجدد (با شارژر همراه): ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه


گوشی Doogee V30T 
گوشی دوجی وی ۳۰ تی با قیمتی در حدود ۴۳۰ دلار

گوشی های با باتری 10000

شرکت Doogee همواره در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر شرایط جوی متنوع و شرایط سخت پیشگام بوده است. در ادامه با یکی از گوشی‌هایی که همه‌کار می‌توانید با‌ آن انجام دهید، آشنا شوید. گوشی موبایل دوجی مدل V30T با داشتن باتری ۱۰۸۰۰ میلی آمپر ساعت می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. این حجم از ظرفیت باتری می‌تواند تا ده روز گوشی را روشن نگه دارد و با آن کار کنید.

اگر چه ممکن است مشخصات بهترین گوشی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت شما را راضی نکند اما با داشتن این گوشی نیاز چندانی به شارژر نخواهید داشت. تراشه ۶ نانومتری دایمنسیتی ۱۰۸۰ که در بطن گوشی کارسازی شده علاوه بر مصرف پایین انرژی، قدرت مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با در دست گرفتن این گوشی حس و حال یک گوشی جان سخت به شما منتقل می‌شود.

این گوشی با شارژر ۶۶ وات عرضه شده و از شارژ بیسیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. برای شارژ شدن کامل این گوشی باید در حدود یک ساعت و نیم منتظر بمانید و پس از آن تا ده روز نیاز به شارژر پیدا نخواهید کرد.

این گوشی ویژگی‌های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شاید مهم‌ترین آن‌ها استفاده از باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که تا ده روز جوابگوی نیاز کاربران است.

خلاصه وضعیت باتری گوشی دوجی مدل V30T در یک نگاه:

ظرفیت باتری: ۱۰۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حداکثر زمان شارژدهی در استفاده روزمره: تا ۱۴ روز
حداکثر زمان شارژدهی زیر بار سنگین: ۱۸ ساعت
مدت زمان شارژ مجدد (با شارژر همراه): ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه


جمع‌بندی و پاسخ به سوالات پرتکرار

شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند برای بسیاری از کاربران در اولویت قرار دارد و به همین خاطر در مطلب فوق به معرفی چند گوشی با باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت پرداختیم. برندهای بزرگ در این رده نماینده‌ای ندارند اما برندهای متفرقه عملکرد بسیار خوبی در زمینه عرضه گوشی های با باتری ۱۰۰۰۰ دارند و می‌توانید یک گوشی خوب نظیر Doogee V30T را تهیه کنید تا دیگر نگرانی بابت شارژدهی گوشی خود نداشته باشید. در ادامه جدول مشخصات مربوط به گوشی هایی با باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر را مشاهده می‌کنید.

نام گوشی Ulefone Power Armor 19 Blackview BV8900 Doogee V30T 
زمان عرضه زمستان ۱۴۰۱ بهار ۱۴۰۲ بهار ۱۴۰۲
وزن و ابعاد ۱۷۵٫۲ x 83.4 x 18.8 mm
409gr
۱۷۲٫۴ x 82.2 x 19.8 mm
398gr
۱۷۸٫۴ x 83.1 x 17.8 mm
376gr
نمایشگر ۶٫۵۸ inches – IPS LCD ۶٫۵ inches – IPS LCD ۶٫۵۸ inches – IPS LCD
ظرفیت باتری ۹۶۰۰mAh ۱۰۳۸۰mAh ۱۰۸۰۰mAh
فناوری شارژ ۶۶W ۳۳W ۶۶W wired + 15W wireless
حداکثر زمان شارژ دهی ۲۲۳h ۲۳۸h ۲۴۵h

بهترین گوشی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت کدام است؟

شاید بتوان Doogee V30T را بهترین گوشی با باتری هشت هزار میلی آمپر ساعت دانست که تاکنون به بازار عرضه شده است.

گوشی با باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی چقدر دوام می آورد؟

معمولاً در صورت استفاده معمولی می‌توان تا ده روز روی شارژدهی گوشی هایی با باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت حساب باز کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 234 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 20 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها