دریچه تکنولوژی معرفی بهترین گوشی ها با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بازار - ژوانا

در هنگام خرید گوشی جدید فاکتورهای بسیاری را باید در نظر گرفت علاوه بر سخت افزار قدرتمند، عمر باتری گوشی‌های هوشمند نیز عامل مهمی است. مهم نیست که گوشی جدید شما چقدر عالی باشد، اگر مجبور باشید به صورت مکرر آن را شارژ کنید، کار آزاردهنده‌ای خواهد بود. به همین خاطر در ادامه این نوشتار از ژوانابه معرفی بهترین گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر می‌پردازیم.

امروزه افراد دیگر به داشتن یک گوشی با صفحه‌نمایش فوق‌العاده برای پخش ویدئو و یا داشتن یک گوشی با دوربین درجه یک برای ثبت عکس راضی نمی‌شوند و فاکتورهای دیگری نظیر شارژدهی بالا نیز برایشان بسیار اهمیت دارد.

در این میان برای برخی از کاربران ظرفیت باتری بیش از هر فاکتور دیگری اهمیت دارد، از این رو بسیاری از سازندگان گوشی موبایل به استفاده از باتری‌های حجیم با ظرفیت بالا در ساخت گوشی‌های خود روی آورنده‌اند تا بتوانند نیاز این دسته از کاربران را برطرف کنند.

در همین رابطه بخوانید:

– آموزش بررسی و تست سلامت باتری در گوشی های اندرویدی
– علت خالی شدن سریع باتری گوشی و راه های جلوگیری از آن

خوشبختانه امروزه گوشی‌های هوشمند با ظرفیت‌های مختلفی از باتری عرضه می‌شوند که می‌توانند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشند. در واقع هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، شارژدهی آن بیشتر است.

باتری گوشی انرژی مورد نیاز چیپست یا همان سخت افزار را تأمین می‌کند و از این رو عملکرد بهینه تراشه تا حد بسیار زیادی اهمیت پیدا می‌کند. افزایش اندازه نمایشگرها و البته بهره‌گیری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و بالاتر از آن نیز بر شارژدهی باتری تاثیر می‌گذارد. در انتها باید گفت که شارژدهی اهمیت بسیار زیادی دارد ولی نباید از فناوری شارژ سریع و سرعت شارژ شدن گوشی غافل شوید.

چرا ظرفیت گوشی باتری مهم است؟

این روزها ظرفیت استاندارد بیشتر گوشی‌های موجود در بازار بین ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. در واقع اگر گوشی زیر این ظرفیت باتری را داشته باشد برای افرادی که به ظرفیت باتری دستگاه اهمیت ویژه می‌دهند مناسب نیست. پس از این گروه محصولاتی که در بازار عرضه می‌شوند را همگی می‌توان محصولات با باتری قدرتمند دانست. برای مثال یک گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در دسته گوشی‌های با باتری ظرفیت بالا جای می‌دهیم و متعاقب آن هر چه ظرفیت باتری بیشتر شود، می‌توان انتظار داشت که مدت شارژدهی گوشی نیز بیشتر شود.

در این راستا بر آن شدیم تا محصولات با باتری‌های قدرتمند و پرظرفیت موجود در بازار را طی مقالاتی به شما دوستان معرفی کنیم. اولین مطلب از این دسته مقالات مربوط به گوشی‌های با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و اولین پله محصولاتی است که باتری حجیم و قدرتمند دارند. در مطالب آتی گوشی‌های با باتری‌های ۷۰۰۰، ۸۰۰۰، ۹۰۰۰ و بالاتر را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. 

در نظر داشته باشید که در این مطلب ملاک اصلی ظرفیت و شارژدهی باتری است و بنا نیست هر گوشی که با این ظرفیت در بازار وجود دارد را به شما معرفی کنیم. در واقع تلاش شده پس از در نظر گرفتن پارامتر باتری، دیگر ویژگی‌های دستگاه را در اولویت پایین‌تر قرار داده و محصولی را معرفی کنیم که بتواند بیشترین کارایی را داشته باشد.

پس در ادامه این مطلب با معرفی بهترین گوشی های بازار با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت همراه ما باشید.


گوشی Samsung Galaxy F14 
گوشی سامسونگ گلکسی اف ۱۴ با قیمتی در حدود ۱۶۵ دلار

تصویر گوشی F14 سامسونگ

اگر به دنبال بهترین گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر هستید، گلکسی F14 بهترین انتخاب محسوب می‌شود. از جمله ویژگی‌های بارز این مدل، نمایشگر بزرگ با تراکم پیکسلی و وضوح تصویر بالا و باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپری است.

این گوشی به نمایشگر ۶٫۶ اینچی نوع PLS با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل و توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. گلکسی F14 به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در کنار سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض و سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق مجهز شده است.

البته از تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ شرکت سامسونگ هم نباید چشم‌پوشی کرد. این تراشه ۵ نانومتری با بهبود مصرف انرژی به شارژدهی هر چه بیشتر گوشی کمک می‌کند. همچنین گلکسی F14 از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که همین امر زمان شارژ گوشی را به یک ساعت و چهل دقیقه افزایش خواهد داد.

بدون شک قدرتمند‌ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای این گوشی باتری با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت است که به راحتی به ازای هر بار شارژ تا دو روز پاسخگوی نیاز کاربران در صورت استفاده ترکیبی است.

خلاصه وضعیت باتری گوشی گلکسی F14 در یک نگاه:

ظرفیت باتری: ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حداکثر زمان شارژدهی در استفاده روزمره: تا ۲ روز
حداکثر زمان شارژدهی زیر بار سنگین: ۱۲ ساعت
مدت زمان شارژ مجدد (با شارژر همراه): ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه


گوشی Samsung Galaxy M34 
گوشی سامسونگ گلکسی ام ۳۴ با قیمتی در حدود ۲۳۰ دلار

تصویر گوشی ام 34 سامسونگ

اگر به دنبال خرید یک موبایل با باتری ۶۰۰۰ mAh اما قدرتمند از سامسونگ هستید، می‌توانید گلکسی M34 را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر بگیرید. این گوشی با وجود قیمت مناسب از تراشه کم مصرف اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده می‌کند.

سامسونگ این گوشی را به نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تجهیز کرده است. از سوی دیگر، این میان‌رده از دوربین عریض ۵٠ مگاپیکسلی در کنار سه سنسور دیگر بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی M34 به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از فناوری شارژ ٢۵ واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین باتری این گوشی در عرض یک ساعت و چهل دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.

در کل گلکسی M34 را می‌توان یکی از میان‌رده‌های سامسونگ با ارزش خرید معقول دانست که شارژدهی نسبتاً خوبی را از آن شاهد هستیم و می‌توان تا دو روز همراهی این گوشی حساب باز کرد.

خلاصه وضعیت باتری گوشی گلکسی M34 در یک نگاه:

ظرفیت باتری: ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حداکثر زمان شارژدهی در استفاده روزمره: تا ۲ روز
حداکثر زمان شارژدهی زیر بار سنگین: ۱۱ ساعت
مدت زمان شارژ مجدد (با شارژر همراه): ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه


گوشی Samsung Galaxy F54 
گوشی سامسونگ گلکسی اف ۵۴ با قیمتی در حدود ۴۸۵ دلار

تصویر گوشی اف 54 سامسونگ

گوشی موبایل گلکسی F54 یکی از ارزان‌ترین و بهترین گوشی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت سامسونگ در بازار است که با مشخصات قدرتمند خود، انتخاب مناسبی برای کاربران میان‌رده پسند محسوب می‌شود.

گوشی گلکسی  F54 به نمایشگر Super AMOLED Plus با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده و با توجه به پوشش شیشه‌ای دستگاه در هر دو سمت پشت و جلو، می‌توان گفت که با یک دستگاه زیبا و جذاب روبرو هستیم و ظاهر خاص این گوشی خوب حس و حال یک گوشی گیمینگ قدرتمند را به کاربر القا می‌کند.

تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ که در بطن گوشی کارسازی شده علاوه بر مصرف پایین انرژی، قدرت فوق العاده‌ای را در اختیار گیمرها برای اجرای روان بازی‌ها قرار می‌دهد. با در دست گرفتن این گوشی حس و حال یک پرچم‌دار، آن هم از نوع کره‌ای به شما منتقل می‌شود.

سامسونگ برای این گوشی از فناوری شارژر ۲۵ واتی استفاده می‌کند که باتری گلکسی F54 را در عرض ۱۰۷ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد کرد. به هرحال همچنان گوشی F54 یکی از بهترین میان رده‌های سامسونگ محسوب می‌شود که علاوه بر پشتیبانی از اینترنت پرسرعت ۵G و سنسور اثرانگشت اپتیکال، امکانات بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شاید مهم‌ترین آن‌ها استفاده از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد که تا دو روز جوابگوی نیاز کاربران است.

خلاصه وضعیت باتری گوشی گلکسی F54 در یک نگاه:

ظرفیت باتری: ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حداکثر زمان شارژدهی در استفاده روزمره: تا ۲ روز
حداکثر زمان شارژدهی زیر بار سنگین: ۱۲ ساعت
مدت زمان شارژ مجدد (با شارژر همراه): ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه


جدول مقایسه مشخصات بهترین گوشی ها با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

نام گوشی Samsung Galaxy F14 Samsung Galaxy M34 Samsung Galaxy F54
زمان عرضه اسفند ۱۴۰۱ تیر ۱۴۰۲ خرداد ۱۴۰۲
وزن و ابعاد ۱۶۶٫۸×۷۷٫۲×۹٫۴mm
206gr
۱۶۵٫۴×۷۶٫۹×۹٫۴mm
198gr
۱۶۴٫۹×۷۷٫۳×۸٫۴mm
199gr
نمایشگر ۶٫۶inches
PLS LCD
۶٫۵inches
Super AMOLED
۶٫۷inches
Super AMOLED Plus
ظرفیت باتری ۶۰۰۰mAh ۶۰۰۰mAh ۶۰۰۰mAh
فناوری شارژ ۲۵W ۲۵W ۲۵W
حداکثر زمان شارژ دهی ۱۳۱h ۱۳۶h ۱۴۱h

جمع‌بندی و پاسخ به سوالات پرتکرار

شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند برای بسیاری از کاربران در اولویت قرار دارد و به همین خاطر در مطلب فوق به معرفی چند گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت پرداختیم. سامسونگ عملکرد بسیار خوبی در زمینه عرضه گوشی های با باتری ۶۰۰۰ دارد و می‌توانید یک گوشی خوب نظیر گلکسی F54 را تهیه کنید تا علاوه بر سخت افزار قدرتمند از شارژدهی مناسبی هم برخوردار باشید.

بهترین گوشی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت کدام است؟

شاید بتوان گوشی گلکسی F54 سامسونگ را بهترین گوشی با باتری شش هزار میلی آمپر ساعت دانست که تاکنون به بازار عرضه شده است.

گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی چقدر دوام می آورد؟

معمولاً در صورت استفاده معمولی می‌توان تا دو روز روی شارژدهی گوشی هایی با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت حساب باز کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 275 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 15 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.