دریچه تکنولوژی منتظر اولین مانیتور اختصاصی هواوی با قیمت رقابتی باشید - ژوانا

کاهش فعالیت هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند این شرکت را بر آن داشت که حضور خود را در بازارهای دیگر افزایش دهد. یکی از این زمینه‌های جدید تولید سیستم‌های وابسته به کامپیوترهای رومیزی است که مانیتورها نیز بخشی از آن هستند. به همین دلیل تا دو هفته دیگر رونمایی بزرگی اتفاق خواهد افتاد که در آن اولین مانیتور رومیزی هواوی معرفی می‌شود.

هواوی استراتژی موسوم به ۱+۸+N را دنبال می‌کند که در آن پلتفرمی واحد برای اتصال همه دستگاه‌های هوشمند و کنترل آنها از طریق سیستم‌های وابسته به سیستم هواوی و با مرکزیت گوشی هوشمند دنبال می‌شود.

توفیق بیشتر در این پلتفرم جدید مستلزم گسترش فعالیت هواوی از یک سو برای توسعه زمینه‌های فعال در آن است و همراه با آن وابستگی هواوی به بازار گوشی‌های هوشمند را کاهش خواهد داد.

بنابر اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده اولین مانیتور رسمی هواوی قرار است با فناوری موسوم به FullView DNA و با نام Huawei Display 23.8″ راهی بازارهای جهانی از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان، مالزی، تایلند و فیلیپین گردد.

huawei-display-1.jpg

این مانیتور طراحی یکپارچه با حاشیه‌های بسیار کم خواهد داشت که در آن تنها ۵٫۷ میلی‌متر برای این حاشیه‌ها در نظر گرفته شده است. انتخاب این حاشیه موجب رسیدن به نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصدی می‌شود که این نمایشگر را به یکی از بالاترین نسبت‌های مذکور در بازار تبدیل می‌کند.

این مانیتور با دستگاه‌هایی مانند کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ‌ها و حتی گوشی‌های هوشمند نیز سازگار خواهد بود و می‌تواند به عنوان نمایشگری بزرگی برای همه دستگاه‌های هوشمند با خروجی تصویر کاربر مورد استفاده قرار بگیرد.

huawei-display-2.jpg

در بخش فنی علاوه بر اندازه ۲۳٫۸ اینچی پنل، نوع آن IPS LCD و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اعلام شده که فضای ۷۲ درصدی از استاندارد رنگ NTSC را پوشش داده و کنتراست ۱۰۰۰:۱ را همراه با زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای ارائه خواهد داد.

برای کاهش آسیب‌های وارده به چشم کاربر در هنگام استفاده استاندارد محافظت در برابر نور آبی از موسسه آلمانی TÜV Rheinland نیز دریافت شده و مضاف بر آن با تجهیز به استاندارد Flicker Free حداکثر محافظت از سیستم بینایی کاربر ایجاد خواهد شد.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که این مانیتور از دو هفته دیگر و به قیمت پایه ۱۴۹٫۹۹ پوند انگلیس (معادل ۲۰۷ دلار) به فروش خواهد رسید. پیش سفارش این مانیتور از ۲۶ فروردین، همراه با هدیه‌ای خاصی به قیمت ۳۰ پوند (داگ تبدیل درگاه MateDock 2) خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 167 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها