دریچه تکنولوژی منتظر گوشی می میکس 4 شیائومی با دوربین زیر نمایشگر باشید - ژوانا

شیائومی پس از دو سال غیبت دوباره به عرضه‌ی گوشی در سری Mi MIX روی آورده است؛ گوشی‌هایی که ویژگی‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای را با خود به همراه دارند. حالا اما شایعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Mi MIX 4 شیائومی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که مشخصات احتمالی جذاب این گوشی را پیش از رونمایی رسمی، معرفی می‌کند.

امسال شیائومی دو گوشی هوشمند می میکس را در نظر گرفته است که مدل Mi MIX Fold آن به عنوان نخستین گوشی هوشمند تاشوی شیائومی، کمتر از دو هفته‌ی پیش رونمایی رسمی شد. اما این پایان کار سری می میکس شیائومی برای سال ۲۰۲۱ نخواهد بود و این شرکت قصد دارد گوشی دیگری را نیز تحت عنوان می میکس ۴ معرفی کند.

بنا بر گفته‌ی Ice Universe، فاش‌کننده‌ی معروف چینی، گوشی نوآورانه‌ی شیائومی می میکس ۴ قرار است به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شود؛ ویژگی جذابی که پیش از این برندهایی نظیر ZTE و Vinsmart به سراغ آن رفتن و شرکت‌هایی نظیر شیائومی نیز به آن‌ها ملحق خواهند شد.

همچنین ویژگی دیگری که احتمال می‌رود گوشی‌ Mi MIX 4 شیائومی به آن مجهز شده باشد، صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده است. البته این ویژگی شاید به مذاق برخی کاربران خوش نیاید چراکه اغلب صفحه‌نمایش‌های خمیده موجب لمس اشتباهی نمایشگر می‌شوند.

Leaker reaffirms Xiaomi Mi MIX 4 will have an under-display camera, and likely have a curved display too - Gizmochina — Mozilla Firefox 4_11_2021 2_41_40 PM.jpg

اما با این حال احتمال می‌رود خمیدگی لبه‌های در نظر گرفته شده برای می میکس ۴ را در حد خمیدگی نمایشگرهایی همچون گوشی‌های جدید الورود Mi 11 یا Mi 11 Ultra باشد و نه مانند گوشی هواوی میت ۴۰ پرو پلاس.

از جمله دیگر مشخصات شایعه شده برای گوشی می میکس ۴ شیائومی می‌توان به حضور تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و مجهز شدن به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن QHD+ اشاره کرد. همچنین این گوشی به مانند Mi 11 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر سریع و باتری‌ با ظرفیت بالا و شارژدهی فوق سریع با سیم و وایرلس خواهد بود.

این گوشی تا پایان سال میلادی جاری، در تاریخ و قیمت نامعلومی به بازار عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها