دریچه تکنولوژی نخستین تصاویر از دو لپ‌تاپ چشم‌نواز و زیبای گلکسی بوک پرو و پرو 360 را اینجا ببینید - ژوانا

ساعاتی پیش تصاویری از دو لپ‌تاپ جدید سامسونگ با عناوین گلکسی بوک پرو و پرو ۳۶۰ در اختیار قرار گرفت که طراحی زیبا و چشم نواز آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. این تصاویر نشان می‌دهد که نسل جدید از لپ‌ تاپ‌های سامسونگ قرار است در آینده نزدیک معرفی و عرضه شوند. این تصاویر را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

Evan Blass به تازگی تصاویری را در اختیار منابع خبری قرار داده است که به گفته او مربوط به دو لپ‌تاپ جدید سامسونگ با عنوان گلکسی بوک پرو و پرو ۳۶۰ است. وی همچنین اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد این دو لپ‌تاپ را در اوایل ماه آوریل معرفی و عرضه کند. به این ترتیب در آینده نزدیک باید منتظر این اتفاق باشیم.

Untitled1.jpg

این تصاویر نشان می‌دهد که لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو قرار است در دو رنگ آبی و نقره‌ای عرضه شود و لپ‌تاپ بوک پرو ۳۶۰ نیز در رنگ‌های آبی تیره، سفید و طلایی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین هردوی این لپ‌ تاپ‌ها قرار است با نمایشگرهای ۱۳ و ۱۵ اینچی عرضه شوند تا کاربران با سلایق و نیازهای مختلف نیز بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

در همین رابطه بخوانید:

لپ  تاپ های سال ۲۰۲۱ سامسونگ معرفی شدند؛ بوک فلکس ۲، بوک یون ۲ و نوت بوک پلاس ۲

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Evan Blass، لپ‌تاپ بوک پرو ۳۶۰ از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب کاربران می‌توانند دستورات مختلف را از طریق نمایشگر لمسی آن نیز منتقل کنند. تصاویر منتشر شده از این لپ‌تاپ نشان می‌دهد که آن دارای پورت USB Type-C، جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری و شیار حافظه microSD است. لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ یک محصول تبدیل پذیر و ۲ در ۱ است و کاربران می‌توانند به لطف لولاهای انعطاف پذیر، نمایشگر آن را تا ۳۶۰ درجه بچرخانند و آن را به یک تبلت تبدیل کنند.

در سمت مقابل لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو از پورت USB Type-A بهره می‌برد اما همچنان دسترسی به جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری و شیار حافظه را هم ممکن می‌کند.

Untitled.jpg

نخستین اطلاعات از دو لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو و پرو ۳۶۰ چند ماه پیش در اختیار قرار گرفته بود. این اطلاعات برای اولین بار نشان دادند که سامسونگ قصد دارد چنین محصولاتی را تولید و عرضه کند. در گذشته مشخص شده بود که این لپ‌ تاپ‌ها قرار است از نمایشگرهای OLED، ارتباط Thunderbolt 4 و همچنین ارتباط LTE برخوردار باشند. به نظر می‌رسد قابلیت ارتباط با شبکه‌های LTE اختیاری باشد و تنها در بخشی از پیکربندی‌های این دو لپ‌تاپ در دسترس عموم قرار بگیرد.

سایت SamMobile چندی پیش در گزارشی اعلام کرد که این لپ‌ تاپ‌های جدید قرار است از پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل بهره ببرند. در این گزارش همچنین عنوان شده بود که نسخه ۱۵ اینچی از لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو به کارت گرافیک مجزا و قدرتمند Nvidia MX450 مجهز خواهد بود. این لپ‌تاپ همچنین قرار است سنسور شناسایی اثر انگشت را به عنوان یک ابزار امنیتی در اختیار کاربران خود قرار دهد. این سایت اعلام کرده است که لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو قرار است در ماه می عرضه شود.

Untitled333.jpg

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد در ماه می لپ‌تاپ دیگری با عنوان گلکسی بوک Go را هم عرضه کند که از پردازنده‌های ARM بهره می‌برد. نمایشگر ۱۴ اینچ با وضوح Full HD، چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نسخه ویژه از ویندوز ۱۰ که بر تراشه‌های کوالکام مبتنی است از جمله مشخصات این لپ‌تاپ است. این شرکت چندی پیش لپ‌تاپ جدیدی با عنوان گلکسی کروم‌بوک ۲ را هم معرفی و عرضه کرد که از پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد و از قلم‌ هوشمند نیز پشتیبانی می‌کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 165 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها