دریچه تکنولوژی نسخه‌ی جهانی گوشی ردمی K40 اسم دیگری دارد؛ منتظر پوکو F3 باشید - ژوانا

چند روز پیش در تاریخ ۷ اسفند شاهد رونمایی  زیربرند ردمی شیائومی از سری گوشی‌های پرچمدار Redmi K40 برای بازار چین بودیم. تا کنون صحبتی  در مورد عرضه‌ی جهانی این سری از گوشی‌های ردمی به میان نیامده بود اما برخی از شایعات نشان می‌داد نسخه‌ی ردمی K40 قرار است تحت عنوان یک گوشی Poco عرضه شود؛ شایعه‌ای که گویا قرار است به واقعیت بدل شود.

پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر قرار گرفتن شماره مدل M2012K11AG منسوب به گوشی ردمی K40 در لیست گوشی‌های پوکو به گوش می‌رسید.

pocof3model.jpg

اما اکنون به نظر می‌رسد این گوشی توانسته است گواهی US FCC را اخذ کند که با توجه به آن می‌توان گفت عرضه‌ی جهانی نسخه‌ی پایه (Vanilla) گوشی ردمی K40 تحت برند پوکو قطعی خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود این گوشی با مشخصاتی یکسان نسبت به نسخه‌ی عرضه شده‌ی چینی و با نام Poco F3 وارد بازارهای جهانی خواهد شد. شاید انتظار می‌رود که علاوه بر نسخه‌ی پایه K40 از این سری گوشی‌های ردمی، شاهد گوشی‌های K40 Pro یا K40 Pro+ به ترتیب در قالب گوشی‌ به نام Poco F3+ نیز باشیم اما تا به اینجای کار هنوز هیچ خبری از این مورد در دست نیست.

گوشی Poco F3 بجز تغییر نام، هیچ تفاوت فنی و ظاهری نسبت به نسخه‌ی چینی Redmi K40 نخواهد داشت. از این رو در این گوشی نیز شاهد تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ با پشتیبانی از ۵G، حافظه‌ی رم بین ۶ و ۱۲ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت هستیم.

pocof3.jpg

در بدنه‌ی پشتی گوشی نیز ماژول دوربین سه‌گانه قرار دارد که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسل اولتراواید و سنسور ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری ماکرو را در بر دارد.

در بدنه‌ی جلویی ردمی K40 یا بهتر است بگویم گوشی پوکو F3، نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد قرار دارد که رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ به همراه نرخ نوسازی صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. نمایشگر همچنین محافظ صفحه‌ی گوریلا گلس ۵ و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را در اختیار دارد.

گرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی رسمی جهانی این گوشی تحت برند Poco و با نام پوکو F3 مشخص نگردیده است اما نسخه‌ی جهانی گوشی ردمی K40 شیائومی به همراه اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 به فروش خواهد رسید. حتی ممکن است با توجه به زمان عرضه، رابط کاربری MIUI 12.5 را از ابتدا در اختیار داشته باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها