دریچه تکنولوژی نسخه تازه از ویندوز 10 با ظاهری جدید از File Explorer منتشر شد؛ تغییرات گسترده تر در راه است - ژوانا

مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی از ویندوز ۱۰ را به منظور تست و ارزیابی در اختیار بخشی از کاربران خود قرار داده است. یکی از تغییرات مهم و قابل توجه رخ داده در این نسخه، ظاهر جدید برنامه File Explorer است که اکنون آیکون های جدیدی را در اختیار دارد و در بخشی از قابلیت ها نیز دچار تحول شده است. تصاویر نسخه جدید از این برنامه و آیکون های تازه آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

اگر در ماه های اخیر خبرهای مربوط به ویندوز ۱۰ را دنبال کرده باشید مطمئناً تغییرات ظاهری که مایکروسافت برای این سیستم عامل تدارک دیده است را مشاهده کرده اید. این شرکت این روزها مشغول ایجاد تغییرات ظاهری گسترده در سیستم عامل خود است و به نظر می رسد اکنون نوبت به برنامه پرکاربرد File Explorer رسیده است که این تغییرات را تجربه کند.

File Explorer-2.jpg

مایکروسافت امروز اعلام کرد که برنامه File Explorer در ویندوز ۱۰ را با تغییرات ظاهری جدیدی همراه کرده است. این تغییرات بیش از هرچیز در بخش آیکون ها قابل مشاهده است. تصاویر منتشر شده از این نسخه نشان می دهد که مایکروسافت بالاخره آیکون مربوط به درایوها و پوشه ها و همچنین بخش هایی نظیر Recycle Bin و Documents را تغییر داده است.

مایکروسافت در گذشته بسته گسترده ای از آیکون های جدید را به ویندوز ۱۰ آورده بود و شاهد آن بودیم که برنامه های پیش فرض این سیستم عامل با آیکون های مدرن و جدیدی همراه شدند. تصاویر جدید از برنامه File Explorer نشان می دهد که اکنون آیکون های هماهنگی با آن ها به این برنامه آمده است تا ظاهر آن را هم هماهنگ کند.

File Explorer-3.jpg

تصاویر بالا به خوبی نشان می دهد که علاوه بر درایو ها و پوشه ها بخش هایی همچون Recycle Bin، Documents، Desktop، Downloads، Pictures، Music و Videos نیز در این نسخه جدید دارای آیکون های تازه ای شده اند.

مایکروسافت اعلام کرده است که این تغییرات، بخش کوچکی از دگرگونی ها است که این شرکت برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ در نظر گرفته است. تغییرات صورت گرفته در طی ماه های اخیر بر روی منوی استارت و آیکون ها که سبب شده است آن ها ظاهری مدرن تر پیدا کنند قرار است در آینده نیز ادامه پیدا کند تا ویندوز ۱۰ بتواند از نظر ظاهر نیز از نسخه های پیشین سیستم عامل ویندوز متمایز شود.

File Explorer-4.jpg

چندی پیش مشخص شد که مایکروسافت طراحی رابط کاربری جدیدی با کدنام Sun Valley را برای ویندوز ۱۰ در دستور کار قرار داده که قرار است جایگزین رابط کاربری Fluent Design شود. این رابط کاربری جدید سبب می شود که منوی استارت، برنامه File Explorer و برنامه های پیش فرض این سیستم عامل ظاهری جذاب تر و امروزی به خود بگیرند. مایکروسافت همچنین نوید آن را داده است که در این رابط المان های دیگری همچون نوارهای پیمایش، دکمه ها و کلید های کنترلی نیز دچار تحول خواهند شد.

مایکروسافت در طی سال های اخیر سعی کرده است که رابط کاربری ویندوز ۱۰ را دچار تغییر و تحول کند. بخشی از این تغییرات را در نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز ۱۰X که چندی پیش منتشر شد دیدیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها