دریچه تکنولوژی نوکیا از ایرباد قدرتمند Nokia Lite رونمایی کرد؛ شارژدهی 36 ساعته با قیمتی عالی - ژوانا

تمرکز رویداد روز گذشته نوکیا و شرکت HMD، تنها بر روی معرفی گوشی های هوشمند جدید نبود. این دو شرکت از ایرباد جدیدی با عنوان Nokia Lite نیز رونمایی کردند. این ایرباد در کنار قیمت بسیار عالی، از ویژگی ها و قابلیت های مهمی همچون شارژدهی ۳۶ ساعته نیز بهره می برد که خیلی زود توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند. معرفی کامل این ایرباد را در زیر بخوانید.

نوکیا شب گذشته در کنار شش گوشی جدید خود با عناوین X10 و X20، G10 و G20 و بالاخره C10 و C20، از هدفون بی سیم جدیدی با عنوان نوکیا لایت (Nokia Lite) نیز رونمایی کرد. Nokia Lite یک هدفون بی سیم واقعی یا TWS است که به نسل جدیدی از فناوری های ارتباطی نوکیا و HMD مجهز شده است و البته قیمت مناسبی را هم در اختیار دارد.

Nokia-Lite-Earbuds-2.jpg

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی نوکیا، هدفون Nokia Lite قرار است با قیمت ۷۵ یورو از اواسط ماه جاری میلادی (آوریل) روانه بازار شود. این شرکت اعلام کرده است که واژه لایت در نام این ایرباد به طراحی ظریف، جیبی و قابل حمل آن اشاره دارد.

هرکدام از این ایربادهای جدید نوکیا دارای باتری داخلی هستند که می توانند تا شش ساعت بدون وقفه در هنگام پخش موسیقی کاربران خود را همراهی کنند. جعبه نگهدارنده و محافظ این ایربادها نیز دارای یک باتری داخلی با ظرفیت ۴۰۰ میلی آمپر ساعت است که زمان شارژدهی هدفون های Nokia Lite را به ۳۶ ساعت ارتقا می دهد. این جعبه نگهدارنده را می توان با استفاده از کابل USB-C شارژ کرد.

Nokia-Lite-Earbuds-3.jpg

نوکیا چندی پیش ایرباد دیگری با عنوان Power Earbuds Lite را معرفی و عرضه کرد که قیمتی در حدود ۷۰ یورو داشت. نکته قابل توجه این است که ایرباد Nokia Lite در عین اینکه بدنه ای باریک تر و کوچک تر دارد، شارژدهی باتری بهتری را هم فراهم می کند. ایرباد Power Earbuds Lite به گفته نوکیا دارای شارژدهی ۵ ساعته به صورت پیش فرض و همچنین ۳۵ ساعته در هنگام استفاده از جعبه نگهدارنده است.

از میان دیگر مشخصات ایرباد Nokia Lite می توان به درایورهای ۶ میلی متری و همچنین دامنه فرکانس پاسخ گویی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز اشاره کرد. این ایرباد همچنین از ارتباط بلوتوث ۵٫۰ بهره می برد و کاربران می توانند به صورت جداگانه نیز هرکدام از آن ها استفاده کنند.

Nokia-Lite-Earbuds-4.jpg

نوکیا اعلام کرده است که در بسته بندی این ایرباد می توان در کنار کابل USB-C، به جعبه نگهدارنده و همچنین سه سری سیلیکونی در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ نیز دسترسی پیدا کرد. کاربران می توانند بنا به نیاز خود این سری های سیلیکونی را تعویض کنند تا در کنار راحتی بیشتر از ورود صدای مزاحم به درون گوش نیز جلوگیری نمایند. ایرباد Nokia Lite در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها