دریچه تکنولوژی همین حالا دانلود کنید: درایور جدید AMD Adrenalin 21.3.1 با بهبود و ویژگی‌های جدید - ژوانا

آیا شما از کارت گرافیک و یا تراشه‌های گرافیکی AMD Radeon استفاده می‌کنید؟ پس بهتر است که همین حالا جدیدترین درایور گرافیکی این شرکت به شماره Radeon Software Adrenalin 21.3.1 WHQL را نصب کنید؛ هم لپ تاپ و هم دسکتاپ.

شرکت AMD به تازگی جدیدترین درایور گرافیکی خود موسوم به Radeon Software Adrenalin 21.3.1 WHQL را منتشر کرده است. این درایور برای اولین بار پشتیبانی کامل از کارت گرافیک RX 6700 را به همراه دارد. این کارت گرافیک هنوز به طور رسمی معرفی و عرضه نشده است. در روزهای اخیر، حافظه گرافیکی پایین آن خبر ساز شده بود.

NINoIiAtlls2Whwf.jpg

همچنین این درایور مشکلات کارت‌های گرافیک این شرکت با بازی DOOM Eternal: The Ancient Gods Part Two را از بین برده و بهینه سازی هایی را در این بخش به همراه دارد. در برنامه Radeon یک تب استرس جدید اضافه شده و ویژگی دیگر این درایور، اضافه شدن ۴ افزونه جدید Vulkan API است.

درایور Radeon Software Adrenalin 21.3.1 WHQL با به‌روزرسانی قابلیت‌های Radeon Boost و Anti-Lag، عملکرد دقیق آنها در DirectX 12 و VRS را ارائه می‌کند. از بین بردن برخی از مشکلات، ناسازگاری‌ها و باگ‌ها نیز در زمره وظایف این درایور جدید است. اگر شما هم از تراشه‌های گرافیکی AMD استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم که از این لینک اقدام به نصب درایور جدید AMD Radeon کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها