دریچه تکنولوژی هوآوی گوشی تاشوی Mate X2 را معرفی کرد؛ بزرگ و جذاب با سخت افزار قوی - ژوانا

در نهایت پس از مدت‌ها انتظار، هوآوی ساعاتی پیش گوشی موبایل تاشوی جدید خود موسوم به Mate X2 را معرفی کرد. در ادامه با Huawei Mate X2 آشنا شوید؛ نمایشگر تاشو به سبک هوآوی.

کمپانی هوآوی در جریان یک کنفرانس آنلاین، ساعاتی پیش اقدام به معرفی Mate X2 کرد. گوشی تاشوی جدید هوآوی از یک مکانیزم جدید برای باز شدن بهره می‌برد؛ علی رغم مدل‌های Mate X و Mate XS که طراحی تاشوی آنها به سمت بیرون است، Mate X2 به سمت داخل باز می‌شود. همچنین طراحی این مدل بی شباهت به گوشی Galaxy Fold شرکت سامسونگ نیست.

HUA-1.JPG

همچنین به مانند Galaxy Fold، گوشی هوشمند Mate X2 در یک حالت تاخورده، می‌تواند تنها با یک نمایشگر مورد استفاده قرار گیرد؛ این طراحی نیز Mate X2 را به Galaxy Fold شبیه می‌کند. Mate X2 بدون پشتیبانی از برنامه و یا سرویس‌های گوگل عرضه می‌شود. هوآوی Mate X2 را با EMUI 11.0 و بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۰ ارائه خواهد کرد. هوآوی میت بوک ایکس ۲ دارای بزرگ‌ترین نمایشگر در بین گوشی‌های هوشمند تاشو یا دونمایشگر-متصل است؛ نمایشگر آن در حالت باز شده به سایز ۸ اینچ می‌رسد که از فرکانس ۹۰ هرتز بهره برده و فرکانس نمونه برداری تاچ آن نیز ۱۸۰ هرتز عنوان شده است.

HUA-2.png

این نمایشگر دارای رزولوشون ۲۲۰۰×۲۴۸۰ پیکسل بوده و تعداد پیکسل‌های آن در هر اینچ (PPI) در این نمایشگر برابر با ۴۱۳ است. هوآوی در کنفرانس خود به طول عمر بالای این نمایشگر OLED اشاره کرده و مکانیزم داخلی آن را نیز با یک تصویر اسکن شده تشریح کرد. نمایشگر دوم آن (در حالت تاشده) دارای ابعاد ۶٫۴۵ اینچ بوده و ضمن نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی، از رزولوشن ۱۱۶۰×۲۷۰۰ پیکسل استفاده می‌کند.

HUA-3.png

همان‌طور که انتظار می‌رفت، هوآوی در میت X2 به سراغ تراشه پرچمدار خود یعنی Kirin 9000 با لیتوگرافی ۵ نانومتری رفته است. میت X2 دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و در دو پیکربندی حافظه، شامل مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. میت X2 با وزن کلی ۲۹۵ گرم، به یک باتری با توان ۴۴۰۰ میلی آمپر مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. هوآوی Mate X2 به شبکه ۵G نیز مجهز شده است.

HUA-4.JPG

در ادامه به سراغ مشخصات دوربین‌های هوآوی میت ایکس ۲ خواهیم رفت. این گوشی تاشو در قسمت پشت بدنه به چهار سنسور مجهز شده است. سنسور نخست با دقت ۵۰ مگاپیکسل نوع Wide Angle، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی Ultra Wide، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی Telephoto با زوم سه برابری و در نهایت یک سنسور ۸ مگاپیکسلی SuperZoom با زوم ۱۰ برابری. دوربین سلفی نیز به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. Mate X2 در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمتی در حدود ۲۷۸۵ دلار و در مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمتی در حدود ۲۹۴۰ دلار به فروش می‌رسد. جدیدترین گوشی تاشوی هوآوی از ۲۵ فوریه وارد بازار چین شده و تاریخ عرضه جهانی آن نامشخص است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها