دریچه تکنولوژی هواوی رابط کاربری EMUI 11 را برای گوشی های سری P30 و Mate 20 منتشر کرد؛ انبوهی از قابلیت های جدید - ژوانا

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، هواوی امروز بروزرسانی مربوط به رابط کاربری جدید EMUI 11 را برای دو گوشی P30 و P30 Pro و همچنین سری گوشی های میت ۲۰ منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی هواوی این بروزرسانی سبب می شود که قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به این محصولات اضافه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی هواوی و کاربران گوشی های P30 و P30 Pro سری گوشی های میت ۲۰، به تازگی بروزرسانی ارتقا به رابط کاربری EMUI 11 برای این محصولات منتشر شده است. این بروزرسانی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ مبتنی است و حجمی در حدود ۱٫۸ گیگابایت دارد. هواوی اعلام کرده است که اکنون نسخه نهایی از این بروزرسانی را پس از انتشار چند نسخه آزمایشی، به دست کاربران این گوشی های هوشمند می رساند.

p30-2.jpg

هواوی همچنین اعلام کرده است که رابط کاربری EMUI 11 سبب می شود قابلیت های جدیدی به این گوشی های هوشمند اضافه شود. می توان مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های این بروزرسانی را این موارد دانست.

  • قابلیت Smart Always On Display یا AOD: این بروزرسانی سبب می شود که این سه گوشی در بخش AOD دارای ویژگی های ظاهری جدیدی باشند. همچنین در حال حاضر قابلیت AOD به کاربران اجازه می دهد با سفارشی سازی، کاربران ظاهر مورد نظر خود را برای آن تدارک ببینند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد در هنگام خاموش بودن نمایشگر، تصویر یا نوشته ای دلخواه با یک ظاهر جذاب بر روی صفحه نمایش شکل بگیرد.
  • تم های جدید: رابط کاربری جدید EMUI 11 دارای یک تم جدید با عنوان Starry Night است که در آن از رنگ های Vivid استفاده شده است. این تم را می توان از درون برنامه Themes فعال سازی کرد.
  • قابلیت Multiwindow: این قابلیت به کاربران اجازه می دهد برنامه های مختلف را درون پنجره های مختلفی باز کنند که قابلیت جا به جایی نیز دارند. این ویژگی  جدید EMUI 11، قابلیت Multitasking را در محصولات هواوی بهبود می بخشد.
  • انیمیشن های جدید و روان: رابط کاربری EMUI 11 به گونه ای طراحی شده است که بسیاری از انتقال ها از یک صفحه به صفحه ای دیگر را همراه با یک انیمیشن نسبتاً طولانی و زیبا به نمایش بگذارد. این موضوع سبب می شود که عملکرد این سیستم عامل روان تر و جذاب تر به نظر برسد. کلید های تغییر وضعیت نیز در این رابط کاربری جدید هم اکنون با یک جلوه ویژه همراه هستند که اگر در آن ها تغییر ایجاد کنید می توانید آن را مشاهده کنید.

از میان دیگر قابلیت های جدید این رابط کاربری می توان به ابزارها و ویژگی های جدید در برنامه Notepad، صداهای زنگ یا Ringtone های جدید، ابزارهای جدید برای تبدیل گوشی به یک سیستم دسکتاپ، برنامه Gallery جدید با انیمیشن های تازه و رابط کاربری جدید و همچنین قابلیت های تازه در بخش حریم امن اشاره کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها