دریچه تکنولوژی هواوی ساعت هوشمند Watch Fit Elegant را با فریم فلزی و قیمت رقابتی معرفی کرد - ژوانا

هرچند شرکت هواوی به دلیل تحریم‌های دولت آمریکا با مشکلات بسیاری در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند مواجه شد، اما بر اساس خبرهای جدید بخش ساعت‌های هوشمند این کمپانی به کار خود ادامه می‌دهد. در این راستا امروز هواوی از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Watch Fit Elegant (واچ فیت الگنت) با طراحی جذاب و قیمت ۱۱۰ پوندی رونمایی کرد.

اگر به خاطر داشته باشید شرکت هواوی تابستان سال گذشته ساعت‌های هوشمند سری واچ فیت (Watch Fit) خود را با طراحی مستطیلی معرفی کرد. امروز نیز این کمپانی محصولات قبلی خود را ارتقا داده و با نام واچ فیت الگنت در کنار دو رنگ جدید رونمایی کرده است.

watch-fit-elegant-2.jpg

تفاوت‌های اصلی نسخه‌ی جدید ساعت‌های هوشمند هواوی از نسخه‌های قبلی حضور فریمی از جنس فولاد ضد زنگ پولیش شده و بند نرم فلوئوروالاستومری (Fluoroelastomer) ساعت‌های واچ فیت الگنت است. پوشیدنی‌های جدید Huawei همچنین در دو رنگ جدید Frosty White (با بدنه طلایی) و Midnight Black (با بدنه‌ی نقره‌ای) تولید می‌شوند.

HUAWEI-Watch-Fit-Elegant.jpg

ماده‌ی سازنده‌ی بند این ساعت‌ها با بندهای سیلیکونی حاضر در ساعت‌های معمولی واچ فیت هواوی تفاوت بسیاری دارد و در برابر حرارت، رطوبت، روغن و کشیدگی مقاومت بیشتری دارد. البته به همین دلیل قیمت این ساعت نسبت به دیگر ساعت‌های واچ فیت مقداری گران‌تر است، اما در عوض هزینه‌ی بیشتر، علاقه‌مندان ساعت مقاوم‌تری دریافت می‌کنند که حساسیت پوستی (آلرژی) کاربران را نیز تحریک نخواهد کرد.

ساعت هوشمند واچ فیت الگنت هواوی دارای یک نمایشگر مستطیلی ۱٫۶۴ اینچی از نوع امولد (AMOLED) است و در قسمت کناری آن نیز یک دکمه وجود دارد. رابط کاربری این ساعت Lite OS خود هواوی است و از چیپست Kirin A1 نیز بهره می‌برد. طبق گفته‌های شرکت سازنده، باتری ساعت Watch Fit Elegant قادر است بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر را تا ۱۲ روز همراهی کند.

در این رابطه بخوانید:

– ساعت هوشمند واچ فیت هواوی با طراحی زیبا و دوام باتری ۱۰ روزه معرفی شد
– تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 Pro پیش از معرفی رسمی منتشر شد
– ساعت هوشمند جدید WATCH GT 2e هواوی معرفی شد
– هواوی از مچ‌بند TalkBand B6 و ساعت هوشمند ویژه کودکان را رونمایی کرد
– آنر بند ۶ رسماً معرفی شد؛ دستبندی جذاب که قابلیت‌های یک ساعت هوشمند کامل را دارد

از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند جدید هواوی نیز می‌توان به سنسور GPS داخلی، حسگر ضربان قلب و سنسور سنجش اکسیژن خون (SpO2) اشاره کرد. ساعت واچ فیت الگنت همچنین دارای ۹۶ حالت بدن‌سازی، ۱۲ حالت ورزشی و اپلیکیشن Huawei TruSleep 2.0 برای رهگیری و آنالیز چرخه‌های خواب کاربر است.

watch-fit-elegant-1.jpg

شرکت هواوی ساعت واچ فیت الگنت را از تاریخ ۲۶ مارس (۱ فروردین ۱۴۰۰) و با قیمت ۱۱۰ پوند عرضه می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند این ساعت هوشمند را از فروشگاه‌های هواوی خریداری کنند.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند Watch Fit Elegant هواوی چیست، آیا این ساعت توان رقابت با اپل واچ‌ها و گلکسی واچ‌ها را دارد یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها