دریچه تکنولوژی واترکولرهای هوشمند MSI MPG CORELIQUID K؛ انتخاب برتر برای پردازنده‌های نسل جدید - ژوانا

MSI سری MPG CORELIQUID K از واترکولرهای خود را برای سیستم‌های گیمینگ معرفی کرد. این واترکولرها در کنار طراحی چشم نواز، نورپردازی RGB، فن‌های انحصاری TORX FAN 4.0 و صفحه نمایش LCD، از فناوری‌های کمپانی مشهور Asetek بهره می‌برند.

با افزایش تعداد هسته‌ها و فرکانس پردازنده‌های پرقدرت، گیمرها به یک کولر پرقدرت هم نیاز دارند تا مانع از تنزل کارایی پردازنده شود. به همین منظور MSI جدیدترین نسل از کولرهای مایع خود را به نام MPG CORELIQUID K معرفی کرده است که از طراحی خیره کننده و قدرت خنک سازی بالا بهره می‌برد. سری MPG CORELIQUID K در دو اندازه ۳۶۰٫ ۲۴۰ میلی متری در دسترس گیمرها است.

6665.jpg

یکی از قابلیت‌های این کولرها برخورداری از فن‌های انحصاری TORX FAN 4.0 است. فن‌های TORX FAN 4.0 در بخش تیغه دارای طراحی انحصاری هستند که موجب افزایش فشار و حجم گردش هوا می‌شود تا گرما با سرعت بیشتری و با ایجاد نویز کمتری دفع شود.

coreliquid-20210303-2.jpg

همچنین بر روی بلاک پردازنده یک فن ۶۰ میلی متری TORX FAN 3.0 قرار دارد که خنک سازی مدار تغذیه پردازنده و اجزای اطراف سوکت پردازنده کمک می‌کند.

coreliquid-20210303-5.jpg

واترکولرهای سری MPG CORELIQUID K دارای یک صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی LCD هستند که قادر به نمایش طیف متنوعی از اطلاعات کاربردی و همچنین طرح‌های گرافیکی است. برای نمونه کاربر می‌تواند تصویر دلخواه خود را بر روی این صفحه پخش کند.

coreliquid-20210303-6.jpg

در کنار استفاده از نسل هفتم از پمپ‌های پیشرفته و بادوام ساخت کمپانی مشهور Asetek، در واترکولرهای سری MPG CORELIQUID K از شیلنگ‌های سه لایه استفاده شده است. این شیلنگ‌ها در برابر هرگونه نشت مایع کولانت و تبخیر آن مقاوم هستند.

feature-customize.jpg

قابلیت منحصر به فرد دیگر واترکولرهای سری MPG CORELIQUID K حالت G.I. (Gaming Intelligence) است. این قابلیت قادر است با تشخیص هوشمند دمای اجزای سیستم کاربر، سرعت چرخش کلیه فن‌های کولر، پمپ و فن بلاک را به طور مجزا کنترل کند تا به بهترین عملکرد خنک سازی با کمترین نویز ممکن دست پیدا کند. برای نمونه در مواقع بار کاری پایین تنها یک فن رادیاتور کار می‌کند.

mag-coreliquid-main.jpg

کولرهای سری MPG CORELIQUID K از طریق رابط کاربری گرافیکی قابل کنترل و پایش هستند. کاربر می‌تواند از طریق رابط کاربری برنامه سرعت چرخش، نورپردازی و کلیه کارکردهای کولر را کنترل کند.

545454.PNG

واترکولرهای گیمینگ سری MPG CORELIQUID K دارای مکانیزم نصب پیشرفته با قابلیت سازگاری با انواع پردازنده‌های رایج اینتل و AMD هستند. کاربر بسته به گرمای پردازنده می‌تواند از میان دو مدل ۲۴۰ و ۳۶۰ میلی متری بهترین گزینه را برای سیستم خود تهیه کند.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها