دریچه تکنولوژی وقتی آیپد اپل بلای جان یک خانواده می‌شود! - ژوانا

طبق خبرهای جدید، اخیراً یک آیپد معیوب به عنوان یکی از دلایل وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی شناخته شده و به همین دلیل شرکت حقوقی De Luca Levine از کمپانی اپل شکایت کرده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت فون‌آرنا (Phone Arena)، به تازگی حادثه‌ی آتش‌سوزی در یک منازل شهر Milford رخ داده و شرکت بیمه‌ی صاحب منزل (خانواده MalcausoAllstate Insurance، تمام مخارج مربوط به ترمیم خانه که رقمی در حدود ۱۴۲,۰۰۰ دلار بوده را بر عهده گرفته است.

ipad.jpg

پس از آن شرکت حقوقی de Luca Levine که وکیل شرکت بیمه Allstat Insurance است، از کمپانی اپل شکایت کرده و مدعی است نقص در سیستم الکتریکی یا باتری یک آیپد باعث وقوع این حادثه شده و غول کوپرتینویی باید مبلغ پرداختی توسط شرکت بیمه را جبران کند.

در ادامه‌ی این شکایت‌نامه نوشته شده که خانواده‌ی Malcaluso به درستی از این دستگاه استفاده کرده‌اند و هیچ‌گونه تغییری در ساختار آن نداده‌اند. پس از آن نیز شرکت اپل را به فروش محصولات معیوب و ناقص متهم کرده است. این پرونده در حال حاضر از دادگاه محلی گذشته به در دست دادگاه فدرال ناحیه‌ای پنسیلوانیا است.

apple-ipad.jpg

البته این اولین بار نیست که پای محصولات اپل به حادثه‌سازی و سانحه‌های خطرناک کشیده می‌شود؛ مدتی پیش نیز باتری معیوب آیپد دیگری منجر به آتش‌سوزی و مرگ یک نفر شد و اپل را به دادگاه کشاند. هرچند پرونده‌های این‌چنینی بسیار کمیاب هستند، اما کم و بیش اتفاق می‌افتند و خبرساز می‌شوند.

در نظر داشته باشید:

– اپل واچ جان یک نفر را از مرگ حتمی نجات داد!
– دوام باتری Huawei Y6 2019 جان یک انسان را نجات داد
– نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ حملات عصبی را تشخیص می‌دهد
– اپل آیپد ایر جدید (iPad Air 4) معرفی شد؛ آیپد Pro ارزان با اوج قدرت و جذابیت
– آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی اپل با نمایشگر Mini-LED در راه است

در هر صورت باید در نظر داشت باتری‌های لیتیوم-یونی (Li-ion) بسیار ناپایدار و حساس هستند و محصولات آینده باید به سمت استفاده از باتری‌های گرافینی که در انتقال حرارت بهتر عمل می‌کنند سوق یابند.  

Lithium-ion-vs-Graphene-Batteries-featured-image.png

نظر شما در مورد رخداد اخیر و شکایت از اپل چیست، آیا شما تاکنون با چنین مسئله‌ای در مورد محصولات اپل مواجه شده‌اید یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها