دریچه تکنولوژی وقتی به جای آیفون 12 پرومکس آب سیب تحویل می‌گیرید! - ژوانا

تصور کنید که بعد از مدت‌ها پس انداز، یک آیفون ۱۲ پرومکس را سفارش می‌دهید؛ چند روزی را در انتظار رسیدن بسته خود صبر کرده اما در نهایت یک آب میوه با طعم سیب را تحویل می‌گیرید؛ این داستان عجیب یک زن چینی است که منجر به ترس و شوکه شدن خریداران بسیاری در این کشور شده است. داستان از چه قرار است؟

کلاهبرداری های اینترنتی داستانی بی پایان در سراسر جهان هستند که منجر به از دست رفتن سرمایه هزاران خریدار شده و ظاهراً حتی در مدرن‌ترین کشورهای جهان نیز نمی‌توان از آنها جلوگیری کرد. پس از داستان تحویل بسته‌های خالی کنسول PlayStation 5 به برخی از خریداران، به سراغ یک اتفاق عجیب دیگر خواهیم رفت که این بار در کشور چین روی داده است.

چین کشوری است که در وضع قوانین خرید و فروش‌های اینترنتی نسبتاً سخت گیر است؛ علی رغم این مسئله، کلاه گشادی که بر سر یک زن چینی رفته است، به سرعت خبرساز شده و یادآور کلاهبرداری های اینترنتی در تمام سطوح است. یک زن چینی پس از سفارش یک دستگاه آیفون ۱۲ مدل Pro Max به قیمت ۱۵۰۰ دلار، یک نوشیدنی را به جای آیفون گران قیمت خود دریافت کرده است.

aple-2.jpg

داستان از این قرار است که این خانم چینی در هفته گذشته یک دستگاه آیفون ۱۲ پرومکس را به صورت اینترنتی سفارش می‌دهد؛ در جزئیات سفارش این‌طور آمده است که بسته داخل صندوق پستی وی قرار گیرد. این خانم پس از مراجعه به صندوق پستی خود، با یک بسته حاوی یک آّب میوه چینی با طعم سیب روبرو می‌شود که عصبانیت و نگرانی شدید آن را در پی داشته و اقدام به انتشار فیلمی از محتویات بسته، در شبکه‌های اجتماعی می‌کند.

در نتیجه می‌توان گفت که بسته وی، به طور مستقیم به درب منزل و یا شخص خریدار تحویل داده نشده و در صندوق پستی منزل قرار داده شده است. این خانم چینی که مدعی امنیت بالای صندوق پستی خود است، اعلام کرده است که گوشی آیفون ۱۲ پرومکس را مستقیماً از وب سایت شرکت اپل سفارش داده و مبلغ ۱۵۰۰ دلار نیز به همین وب سایت منتقل شده است.

مادامی که از فروشگاه اصلی کمپانی خریدی را به صورت اینترنتی انجام می‌دهید، خیالتان راحت است که خبری از کلاهبرداری نبوده و بسته شما به صورت تمام و کمال ارسال می‌شود. در همین حال کمپانی اپل و سرویس پستی که مسئولیت ارسال آیفون ۱۲ را بر عهده داشته‌اند، ادعا می‌کنند که آیفون ۱۲ پرومکس را به آدرس ارائه شده تحویل داده و از قرار داشتن آیفون ۱۲ پرومکس در آن مطمئن هستند.

در حال حاضر هیچ کس نمی‌داند که داستان از چه قرار بوده و چه بر سر iPhone 12 Pro Max این خانم آمده است. در نهایت باید بگوییم که این خانم چینی به پلیس محلی شکایت کرده و پرونده در جریان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها