دریچه تکنولوژی پاناسونیک LCD های 2021 خود را معرفی کرد؛ از پایه متحرک تا پردازنده قدرتمند - ژوانا

شرکت پاناسونیک نسل جدید LCD های خود برای سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد. از سیستم‌های جدید گرفته تا پردازنده و قابلیت‌های جذاب و حتی پایه‌های متحرک که در نوع خود مثال زدنی است. با LCD های ۲۰۲۱ شرکت Panasonic آشنا شوید.

چندی پیش پاناسونیک از OLED جدید خود با قابلیت‌های گیمینگ جدید پرده برداشت. حال این شرکت ژاپنی که تولید تلویزیون‌های خود را محدود کرده و در اواخر کار تلویزیون‌های LCD قرار دارد، سه تلویزیون جدید از گروه LCD را برای عرضه در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. تلویزیون‌های JX940، JX850 و JX800.

PANA-0.jpg

تمامی تلویزیون‌های جدید پاناسونیک از پنل های IPS LCD با رزولوشن UHD/4K بهره برده و از فناوری Dolby Vision پشتیبانی می‌کنند. پرچمدار گروه به پردازنده اختصاصی HCX Pro AI مجهز است که با یک کتابخانه داخلی و هوش مصنوعی، تصاویر را به صورت آنی بهبود می‌بخشد. HCX Pro AI در پرچمداران OLED این شرکت مورد استفاده قرار گرفته و حالا به LCDها آمده است.

برخی از ویژگی‌های LCDهای ۲۰۲۱ پاناسونیک نظیر درگاه HDMI 2.1، به آپدیت نرم افزاری نیاز دارند که بعد از عرضه تلویزیون در بازارهای جهانی منتشر می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب توجه در JX940، JX850 و JX800 استفاده از پایه‌های متحرک رو میزی است. پایه‌های این خانواده به نوعی طراحی شده است که می‌تواند ارتفاع تلویزیون را تنظیم کند. علت استفاده از چنین طراحی چیست؟ برخی از کاربران ساندبارهای خود را دقیقاً بر روی میز و زیر تلویزیون قرار می‌دهند.

PANA-02.jpg

استفاده از پایه‌های متحرک می‌تواند تلویزیون را در ارتفاع مناسبی قرار داده و در نتیجه استفاده از ساندبار نیز در جلوی تلویزیون‌ها ساده‌تر خواهد بود. LCDهای جدید پاناسونیک که در ابعاد ۴۰، ۵۰، ۵۸ و ۶۵ اینچی در دسترس خواهند بود، در بخش سیستم عامل تفاوت‌هایی عجیب را به همراه دارند. Panasonic استفاده از سیستم عامل فایرفاکس را خیلی وقت است که کنار گذاشته است؛ اما این شرکت تنها در مدل JX800 که پایین‌تر عضو خانواده است از سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV 10) استفاده می‌کند.

دیگر مدل‌ها یعنی JX850 و JX940 با رابط کاربری اختصاصی این شرکت یعنی My Home Screen 6.0 عرضه می‌شوند که البته ویژگی و اپلیکیشن های آن به مراتب بسیار کمتر از اندروید تی وی است. انتظار می‌رفت که این شرکت در مدل‌های بالاتر نیز اندروید تی وی را مورد استفاده قرار دهد. LCDهای جدید پاناسونیک از نیمه نخست سال ۲۰۲۱ در بازارهای جهانی خواهند بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 157 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها