دریچه تکنولوژی چگونه در Threads پست بذاریم؟ آموزش انتشار ویدئو، عکس و GIF در تردز - ژوانا

روز گذشته شبکه اجتماعی جدید تردز در دسترس کاربران قرار گرفت که با استقبال بالای ایرانیان هم مواجه شد. شما می‌توانید به سادگی اقدام به انتشار پست در تردز کنید و به آموزش درج پست در Threads نیاز نیست، با این حال در نوشتار پیش رو به مرور گذاشتن پست و عکس در تردز می‌پردازیم، با ما همراه شوید.

نحوه انتشار پست و عکس در تردز

تردز یک شبکه اجتماعی متن محور همانند توییتر است که دست کم فعلاً با استقبال گسترده روبرو شده و آمار کاربران آن هر لحظه در حال است. مردم ایران نیز به شدت در این شبکه اجتماعی از قبل فیلتر شده فعال هستند و حتی برخی تا صبح مشغول تردز گذاشتن بودند.

عکس گذاشتن در تردز

انتشار پست در تردز بسیار ساده بوده و محیط آن نیز به گونه‌ای است که تقریباً کمتر کسی احساس غریبی می‌کند. برای انتشار پست در Threads کافی است بر روی دکمه شبیه به قلم و کاغذ بزنید تا به صفحه نوشتن پست در تردز منتقل شوید.

در همین رابطه بخوانید:

– نحوه ثبت نام تردز در ایران

در این صفحه کاربر می‌تواند متن دلخواه را به همراه عکس یا ویدئو و اموجی های دلخواه وارد کند، برای انتشار هم کافی است دکمه Post را بزنید. همچنین نحوه انتشار GIF در تردز به همین شیوه است و باید همانند عکس و ویدئو آن را از گالری گوشی خود انتخاب کنید.

طریقه درج پست در تردز

همان‌طور که مشاهده می کنید، طریقه درج پست در تردز بی نیاز از توضیح است و به سادگی می‌توان در این شبکه اجتماعی جدید پست یا به طور دقیق‌تر ترد (Thread به معنای رشته گفتگو) منتشر کرد. عکس گذاشتن در تردز نیز بسیار ساده است و به انجام هیچ کار پیچیده‌ای نیاز نیست. در حقیقت انتشار پست در تردز یک کار تک مرحله‌ای است و خبری از مراحل تو در تو نیست.

نحوه انتشار پست در تردز

مطمئناً انتشار پست در تردز و گرفتن لایک و کامنت می‌تواند برای بسیاری از افراد کار جالبی باشد. با این حال انتشار پست در Threads محدودیت‌هایی هم دارد. از جمله محدودیت‌های تردز می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • حداکثر طول متن تردها: ۵۰۰ کاراکتر
  • بیشینه طول ویدئوها: ۵ دقیقه
  • عدم امکان ویرایش تردها پس از انتشار

با وجود اینکه تردز به عنوان یک شبکه اجتماعی متن محور معرفی شده است و امکان انتشار ویدئوهای طولانی وجود ندارد، اما هنوز هم می‌توان یک تصویر یا ویدئو حداکثر ۵ دقیقه را منتشر کرد. از این رو عکس گذاشتن در تردز امکان پذیر است و صرفاً به متن محدود نمی‌شود.

سخن پایانی

در حال حاضر تردز یک موضوع داغ است و هرکسی می کوشد از قافله عقب نماند، با این حال این شبکه اجتماعی جدید به زمان نیاز دارد و هنوز برای قضاوت درباره آن زود است. چه کسی می داند، شاید تردز هم به سرنوشت کلاب هاوس دچار شود و خیلی زود جذابیت خود را ز دست بدهد.

هرچه که باشد فعلاً ایرانیان برای این شبکه اجتماعی سر و دست می شکنند و پست گذاشتن در تردز برای بسیاری از افراد به یک ضرورت تبدیل شده است.

چگونه در تردز ویدئو بگذاریم؟

برای انتشار ویدئو در تردز کافی است ویدئو را به آن الصاق کنید.

چگونه می توان عکس را در threads قرار داد؟

انتشار عکس در Threads شبیه به ویدئو است و از طریق الصاق فایل صورت می گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 7 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها