دریچه تکنولوژی چگونه میتوانیم از اسپاتیفای استفاده کنیم ؟ - ژوانا

اگر طرفدار حرفه‌ای موسیقی باشید حتما تا به امروز نام سرویس اسپاتیفای به گوش‌تان خورده است. اسپاتیفای یک رسانۀ پخش موزیک است که با استفاده از آن می‌توانید به میلیون‎ها آهنگ، پادکست، ویدیو و… در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید.

این سرویس در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد و تاکنون کاربران زیادی دارد. یکی از دلایل محبوبیت اسپاتیفای این است که تنها با ساختن یک حساب کاربری می‌‌توانید در آن موسیقی گوش کنید! البته شنیدن موزیک رایگان به‌‌صورت دائم در اسپاتیفای سختی‌هایی دارد که بد نیست درباره‌اش بدانید، مثلا حین پخش آهنگ یا ویدیو تبلیغات دست از سر شما برنمی‌دارند و مدام مزاحم می‌شوند.

حالا اگر می‌خواهید تنها موزیک رایگان گوش کنید و یا می‌خواهید اسپاتیفای را امتحان کنید، ایجاد حساب کاربری کافی است، اما اگر دوست دارید از سرویس‌های ویژه اسپاتیفای مثل کیفیت پخش بهتر، دانلود موسیقی به صورت آنلاین و… بهره‌مند شوید، این کار از طریق خرید گیفت کارت اسپاتیفای ارزان برای شارژ کردن اشتراک‌تان ممکن می‌شود.

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

اگر تمایل به استفاده از تمامی امکانات سرویس اسپاتیفای را دارید، باید از اکانت پولی آن استفاده کنید و با خرید گیفت کارت اسپاتیفای آن را شارژ کنید. حالا سوال اینجاست که این گیفت کارت را باید از کجا تهیه کرد؟ قیمتش چقدر است؟ چطور می‌توان با آن کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

قیمت گیفت کارت اسپاتیفای چقدر است؟

گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا در قیمت‌های ۱۰، ۳۰ و ۶۰ دلاری وجود دارد که شما می‌توانید بر حسب نیاز و موارد استفاده خودتان آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای چه کاربردهایی دارد؟

  • دسترسی نامحدود به میلیون‌ها آهنگ، پادکست و ویدیو
  • عدم پخش تبلیغات بین موسیقی‌ها
  • امکان شنیدن موزیک‌ها با بالاترین کیفیت ممکن
  • پخش آفلاین موسیقی برای نسخۀ موبایل و دسکتاپ
  • دسترسی به بخش‌های ویژه

sp2.jpg

آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

  1. در مرحله اول باید به آدرس سایت Spotify.com/us/redeem مراجعه کنید.
  2. سپس با وارد کردن ایمیل و نام کاربری خود روی دکمه Log in کلیک کنید.
  3. اکنون کد گیفت کارت اسپاتیفای به آدرس ایمیل یا شمارۀ تلفن شما ارسال شده است و باید آن را در قسمت Redeem your code وارد کنید.
  4. سپس تیک گزینۀ Im not a robot را بزنید و در آخر گزینۀ Enter code را بزنید.

*دقت کنید تمام مراحل وارد کردن گیفت کارت را با آی‌پی غیر از ایران انجام دهید. همچنین کشور اکانت شما و کشور گیفت کارت باید یکسان باشد.

نحوۀ دانلود آهنگ از اسپاتیفای در گوشی

پس از خرید گیفت کارت و نصب سرویس دایمی اسپاتیفای برای دانلود آهنگ به روش زیر عمل کنید:

  1. ابتدا وارد اپلیکیشن اسپاتیفای شوید، اگر صفحۀ اصلی برای شما باز نمی‌شود، روی گزینه Log in (ورود) کلیک کنید تا صفحۀ اصلی برای‌تان باز شود.
  2. در گوشۀ پایین سمت راست روی گزینۀ Your Libarary (کتابخانه شما) کلیک کنید.
  3. اکنون گزینۀ Playlists را انتخاب کنید و وارد لیست پخش حساب کاربری خود شوید.
  4. حالا می‌توانید یک فهرست پخش انتخاب کنید و اگر به‌جای آن صفحه آلبوم را باز کردید، یک آلبوم را انتخاب کنید.
  5. در نهایت روی دکمه دانلود کلیک کنید تا چراغ آن سبز شود.

*دقت کنید برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای باید به وای‌فای متصل باشید، اما پس از آن در زمان‌هایی که آفلاین هستید می‌توانید آهنگ‌های از قبل دانلود شده را گوش کنید.

اسپاتیفای روی چه دستگاه‌هایی قابل نصب است؟

sp3.JPG

خرید گیفت کارت اسپاتیفای از موبوگیفت

حالا که موارد استفاده و نحوۀ دانلود آهنگ را از سرویس دائمی اسپاتیفای یاد گرفتیم، بد نیست که به‌دنبال یک مرجع معتبر و قانونی برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای باشیم تا از این پس با خیالی آسوده موزیک‌های موردعلاقه خودمان را بدون محدودیت دانلود کنیم.

شما می‌توانید کلیه امکانات اسپاتیفای از جمله امکان دانلود و پخش آفلاین موزیک، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و… را با خرید گیفت کارت اسپاتیفای و ارتقا حساب به پریمیوم (دائمی) داشته باشید. همین حالا گیفت کارت اسپاتیفای را با تضمین بالا، تحویل آنی، پشتیبانی ۲۴ساعته و همراه با اسکن معتبر از موبوگیفت خریداری کنید.

همچنین اگر در مورد نحوۀ استفاده از این گیفت کارت سوالی دارید می‌توانید از مشاورۀ رایگان سایت موبوگیفت بهره‌مند شوید و سپس با خیالی راحت خرید خودتان را انجام دهید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها