دریچه تکنولوژی چگونه 1300 فونت جدید برای آیفون و آیپد دانلود کنیم - ژوانا

یکی از روش‌های کاربردی و جذاب ایجاد تغییر در گوشی‌های آیفون، نصب فونت‌های خارجی و فارسی است. اما ممکن است پروسه نصب فونت برای آیفون یا استفاده از فونت آیفون فارسی برای کاربران عادی کمی چالش‌برانگیز باشد. برهمین اساس در ادامه مطلب بهترین و ساده‌ترین روش‌های دانلود فونت آیفون را مرور می‌کنیم.

بررسی فونت‌های نصب شده روی گوشی

برای اینکه بدانید در حال حاضر چه فونت‌هایی بر روی گوشی آیفون شما نصب است، می‌توانید به آدرس زیر در گوشی خود مراجعه کنید:

  • ابتدا وارد بخش تنظیمات (Setting) شوید.
  • حالا گزینه فونت‌ها (Fonts) را انتخاب کنید.
  • در صفحه پیش روی شما تمام فونت‌های نصب شده نمایش داده می‌شود. البته اگر هیچ فونت آیفون فارسی یا انگلیسی بر روی گوشی خود نصب نکرده باشید، این صفحه خالی نمایش داده می‌شود.

نصب فونت برای آیفون با استفاده از Adobe Creative Cloud

پس از نصب و اجرای نرم‌افزار Adobe Creative Cloud، قادر خواهید بود از میان فونت‌هایی که Adobe برای دستگاه شما آماده کرده استفاده کنید. شرکت ادوبی به کاربران گوشی‌های آیفون اجازه می‌دهد با استفاده از نرم‌افزار Adobe Creative Cloud که امکان نصب و تغییر فونت برای آیفون را دارد، این کار را انجام دهند.

بنابراین، پس از پیدا کردن فونت مناسب خود در این نرم‌افزار می‌توانید آن را نصب کنید و از آن در هر نرم‌افزار iOS که از API فونت‌های سفارشی پشتیبانی می‌کند استفاده کنید.

کاربران عادی در حال حاضر به حدود ۱,۳۰۰ فونت برای آیفون دسترسی دارند. این درحالی است که اگر از کاربران Adobe Creative Cloud باشید؛ به ۱۷,۰۰۰ فونت این مجموعه دسترسی خواهید داشت.

استفاده از نرم‌افزار ادوبی برای  نصب فونت آیفون برای اینستاگرام

امکان دانلود فونت آیفون سفارشی تنها در نرم‌افزارهایی قابل مشاهده خواهد بود که از API فونت‌های سفارشی پشتیبانی می‌کنند. اگر قصد بررسی اجمالی و نگاهی سطحی به فونت انتخابی خود دارید می‌توانید سری به نرم‌افزار Mail، صفحات وب و یادداشت‌های خود بزنید.

دورن نرم‌افزار Mail، با فشردن آیکون ( و انتخاب گزیته “Aa” می‌توانید به فونت‌های موجود دسترسی داشته باشد. لیست به نمایش در آمده در این بخش شامل فونت‌های جدید دانلود شده توسط Adobe Creative Cloud نیز هست.

همچنین اگر زمانی فراموش کردید چه تعداد فونت دانلود کرده یا قصد پاک کردن یکی از فونت‌های دانلود شده را داشتید، می‌تواند با مراجه به تنظیمات دستگاه، بخش General و بخش Fonts، به فونت‌های دانلود شده دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید.

دانلود فونت آیفون فارسی با استفاده از نرم‌افزار Every font

وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای زیادی برای دانلود فونت آیفون و همچنین فونت آیفون فارسی وجود دارد که برخی از آن‌ها رایگان و برخی پولی هستند. ازآنجاکه نصب تک‌تک فونت‌ها به ‌صورت دستی کمی دشوار بوده و ممکن است زمان‌بر باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت نصب فونت برای آیفون از برنامهٔ Every font استفاده کنید.

دانلود فونت فارسی آیفون برای اینشات با استفاده از نرم‌افزار EveryFont iOS

به استفاده از این ابزار دانلود فونت آیفون به‌راحتی می‌توانید فونت‌های موردنظر خود را دانلود و سپس بر روی گوشی نصب کنید.

البته نرم‌افزار Every font نه‌تنها امکان نصب فونت برای آیفون را دارد، بلکه به‌واسطه آن می‌توانید فونت‌های دانلود شده از وب‌سایت‌های مختلف را هم بر روی گوشی خود نصب کنید.

برای این کار تنها کافی است گزینه Import From files را انتخاب کرده و سپس فایل ttf دانلود شده را به آن معرفی کنید.

بر همین اساس دررابطه‌با دانلود فونت آیفون ttf از وب‌سایت‌های شخص ثالث و ایرانی هیچ نگرانی وجود نداشته و شما می‌توانید فونت آیفون فارسی موردعلاقه خود را دانلود و با استفاده از نرم‌افزار Every font نصب کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 6 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.