دریچه تکنولوژی چینی ها کارت گرافیک RTX 3060 Big Mac را معرفی کردند - ژوانا

در شرایطی که بازار کارت گرافیک با کمبود موجودی و افزایش قیمت روبرو است، برندهای متفرقه چینی در حال معرفی محصولات جدید خود هستند و این می‌تواند نشانه خوبی باشد. در تازه‌ترین آنها برند MaxSun یک کارت گرافیک به نام Big Mac معرفی کرده است که در ادامه می‌توانید با آن آشنا شوید.

MaxSun یک برند چینی است که کارت‌های سری GeForce ارائه می‌کند. شاید جالب‌ترین نکته درباره این برند، نداشتن هیچ گونه درک درستی از علامت تجاری باشد. این برند از هر نامی که اراده کند استفاده می کند و حتی کارت‌هایی با پسوند Transformers و Terminator عرضه کرده است.

Maxsun-Geforce-RTX3050-Big-mac-1-1200x902.jpg

MaxSun RTX 3060 Big Mac یکی از کارت‌های ارزان قیمت چینی است که اگر وضع بازار و قیمت‌ها عادی بود، احتمالاً هرگز سراغ آن نمی‌رفتید. با این حال در شرایطی که برندهای مطرح بازار با کمبود موجودی و افزایش شدید قیمت روبرو هستند احتمالاً خرید از برندهای چینی خیلی هم فکر بدی نباشند.

کارت گرافیک RTX 3060 Big Mac از یک طراحی نسبتاً ساده با حرارت گیر غیر متراکم و یک جفت فن بهره می‌برد. این کارت بر پایه همان بُرد PCB مرجع انویدیا است و یک مدل نیمه کاستوم محسوب می‌شود.

MAXSUN-GeForce-RTX-3060-12GB-Big-Mac-1.jpg

کارت گرافیک MaxSun RTX 3060 Big Mac دارای همان فرکانس‌های پایه و بوست به ترتیب ۱۳۲۰ و ۱۷۷۷ مگاهرتز مرجع است. این کارت از ۱۲ گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 و ۳۵۸۴ هسته CUDA بهره می‌برد.

قیمت کارت گرافیک چینی MaxSun RTX 3060 Big Mac اعلام نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها