دریچه تکنولوژی کارت گرافیک Emtek GeForce RTX 3060 MIRACLE با طراحی عجیب لانه زنبوری معرفی شد - ژوانا

هر از چند گاهی شاهد ساخت سخت افزارهایی با ظاهری عجیب و متفاوت هستیم. کارت گرافیک Emtek GeForce RTX 3060 MIRACLE هم با طراحی شیرین خود از جمله همین محصولات است!

شرکت EMTEK که در بین سازندگان کارت گرافیک چندان مطرح نیست، با معرفی یک محصول جدید خود را بار دیگر رسانه‌ای کرد. این شرکت کره‌ای که چندی پیش کارت گرافیک GeForce RTX 3090 Blower Edition را با ظاهری نوستالژی معرفی کرده بود، این بار با معرفی GeForce RTX 3060 MIRACLE آمده است.

EMT-1.jpg

کارت گرافیک GeForce RTX 3060 MIRACLE که تراشه RTX 3060 را یدک می‌کشد، با خنک کننده‌ای بر گرفته از لانه زنبور وارد بازار می‌شود. خنک کننده این کارت گرافیک به طور کامل در بخش طراحی از لانه زنبورها الهام گرفته و دارای ۴ خروجی گرافیکی است. متأسفانه به مانند همیشه EMTEK تنها یک تصویر از کارت گرافیک خود را منتشر کرده و در آینده نزدیک تصاویر بیشتری از آن را ارائه می‌کند.

کارت گرافیک GeForce RTX 3060 MIRACLE دارای دو فن خنک کننده بوده و از ۱۲ گیگابایت حافظه GDDR6 بهره می‌برد. فرکانس پایه در این کارت گرافیک برابر با ۱۳۲۰ مگاهرتز بوده و فرکانس بوست نیز به ۱۷۷۷ مگاهرتز می‌رسد. در نتیجه می‌توان گفت که کارت گرافیک لانه زنبوری ما فاقد اورکلاک کارخانه است. این کارت گرافیک نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک درگاه ۸ پین تأمین کرده و توان حرارتی آن به ۱۷۰ وات می‌رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها